Lilium

Zašto su Instant Articles odličan način monetizacije vašeg Facebook pagea?

Prije nešto više od dvije godine Facebook je iznanadio Google, kao tada glavnog izvora posjeta online medija, svojim angažmanom i involviranjem u online medije i monetizaciju. Možemo slobodno reći da je to bila prekretnica u monetizaciji i uopšte radu online medija.

Nedugo nakon toga, Facebook je predstavio brzu i fleksibilnu platformu za prikaz članaka nazvanu Instant Articles i u testiranje uključio veliki broj publishera.

Nakon “dječijih bolesti” u vidu ograničene kontrole sadržaja i monetizacije uopšte, Facebook je u kratkom periodu uradio dosta novih poboljšanja i tako napravio proizvod koji je prepoznat kao broj jedan za monetizaciju sadržaja.

Iskustvo korisnika

Ako uzmemo u obzir da se Facebook Instant Articles učitavju čak 10 puta brže od običnih mobilnih članaka, korisnici ne napuštaju sadržaje na koje kliknu. Napuštanje članaka je smanjeno za čak 70% što je veoma važan faktor i za broj učitavanja, ali i za prihode.

Bolji doseg linkova na Facebooku

U augustu 2017. Facebook je uradio izmjene newsfeed algoritma. Ključna stvar je bila brzina učitavanje. Iako Instant Articles nisu direktno navedeni u zvaničnoj objavi, jasno je da se tom promjenom favoriziraju upravo oni, ubog njhove brzine učitavanja. Također, ljudi dijele postove koji su u Instant Articles formatu čak 30% više, što doprinosi njihovom još boljem dosegu.

Veći prihodi od oglašavanja

Velika većina online medija, osim onih najvećih i specijaliziranih, nisu u mogućnosti prodati kompletan oglasni prostor kroz premium kampanje i oglašivače. Njihov prihod uglavnom ovisi od različitih oglasnih mreža koje popunjavaju oglasni prostor. Facebook je sa monetizacijom kroz Instant Articles napravio odlične rezultate za medije koji su se odlučili za implementaciju. Popunjenost od preko 95% i dobre cijene presudni su faktori u odluci svakog medija da koristi neki novi oblik monetizacije.

Facebook medijima daje 70% od ukupne zarade od oglašavanja kroz njihove stranice. Ovo omogućava puno bolji prihod u poređenju sa drugim mrežama. Iskustva za naše govorno područje govore da je Facebook monetizacija čak i dvostruko bolja od Google Adsensa, kao najkorištenijeg monetizacionog alata.

Mjerenje i integracija

Instant Articles omogućavaju laku integraciju sa postojećim Google Analytics alatima koji mjere posjete portala, pa tako na jednom mjestu imate kompletne statistike. Moguće je pratiti posjete po pojedinim člancima, kao i sveukupne po izvoru i mediju.

Mnogo efikasnije mail forme

Jedna od ključnih stvari kod gotovo svakog online biznisa je prikupljanje kontakata velikog broja korisnika koji će u bazama biti segmentirani i onda korišteni za buduće obavijesti, direktnu komunikaciju i potencijalne nove konverzije.
Pravilno i brzo bilježenje kontakata u velikoj mjeri je presudno za uspjeh online projekata.
Facebook je kroz Instant Articles napravio jednostavan način za prikupljanje email kontakata. Sve se dešava na jedan klik, pa je popunjavanje bilo kakvih formi kroz Facebook puno efikasnije u poređenju sa bilo kojom web formom.

Statistike i besplatne konsultacije, kao i procjene eventulanih zarada vaših Facebook stranica možete dobiti ako nas kontaktirate na [email protected].

Evo nekoliko primjera statistika iz Audience Network Performace Dashboarda: