Zašto posjećivati digitalne konferencije i seminare i koje sve koristi donose, saznajte u novom blog postu.
Bilo da ste direktno povezani s digitalnim marketingom kroz posao koji radite ili ste vlasnik tvrtke kojoj je marketing bitan (a kojoj tvrtki nije, zar ne), prisustvovanje raznim seminarima o digitalnom marketingu kao i digitalnim konferencijama je skoro pa obaveza.
Zašto?
Evo objašnjenja. I to nekoliko njih.
Zašto posjećivati digitalne konferencije i seminare?
Naravno, najočitiji razlog je znanje.
Digitalni marketing je u konstantnoj promjeni, što zbog raznih updatea i promjena u postavkama samih sustava, što zbog novih tehnologija i novih pristupa marketingu. Na seminarima i konferencijama imat ćete priliku čuti vrhunske stručnjake iz tog područja koji će kroz svoja predavanja i prezentacije nesebično podijeliti s vama saznanja proistekla iz njihovog višegodišnjeg iskustva.
Već sam prije pisao da je zanimanja vezanih za digitalni marketing mnogo, a svako od njih traži specijalizaciju i posvećenost.
Kako ne možete sebi dopustiti usmjerenost isključivo prema svojoj užoj specijalnosti, neophodno je biti u trendu s najnovijim informacijama i saznanjima iz drugih područja digitalnog marketinga.
Tu su vam od pomoći razni seminari, webinari, meet up-i, konferencije, itd.
Uz znanje koje se nameće kao najvažniji razlog, tu su još neki.
Recimo, susreti s kolegicama i kolegama iz industrije s kojima ste već u kontaktu preko svojih PR kanala (kao što znate, o važnosti kreiranja svojih PR kanala pisao sam i prije).
Kao što reče jedan moj dobar prijatelj, “It's good to put a name to a face.” Internet nam je omogućio ne samo povezanost s kolegama iz drugih gradova i država već i suradnju, a često se ta suradnja dogovara i održava samo i isključivo preko komunikacijskih kanala. Konferencije i seminari mjesta su upoznavanja uživo i produbljivanja poznanstva (pa čak i prijateljstva).
Networking je još jedan razlog zašto prisustvovati seminarima i konferencijama. To je idealna prilika za upoznavanje i uspostavljanje novih poslovnih kontakata i suradnji.
Networking se događa tijekom pauza za osvježenje i ručak, kratkih odmora između predavanja, a neke konferencije imaju i posebno namijenjene networking aktivnosti.
Razlog zašto u svoj kalendar aktivnosti trebate upisati i sudjelovanje na određenim konferencijama i seminarima je i ovaj, morate biti viđeni. Jednostavno, place to be seen. Napravit ćete koji selfie, objaviti nekoliko objava na kanalima društvenih mreža, prepoznat će vas konekcije na LinkedInu, long story short, dat ćete do znanja da ste tu i da pripadate tom ekosustavu.
Ako pak niste direktno povezani s digitalnim marketingom, ali ste vlasnik businessa i svjesni da morate ulagati i u taj vid promocije, konferencije i seminari su savršena mjesta za upoznavanje marketinških profesionalaca kojima ćete moći povjeriti svoj novac i povjerenje da će posao biti obavljen kako treba.
Kao dva najbolja događaja na kojima sam nedavno bio, izdvojio bih Lilium Digital Day Seminar i Konverziju.
Lilium Digital Day Seminar
Digitalna agencija Lilium organizirala je krajem trećeg mjeseca 2022. godine jednodnevni seminar o digitalnom marketingu u kojem su teme bile tehnike i alati internet oglašavanja koji dovode do novih kupaca i povećanja profita.
Seminar je bio namijenjen vlasnicima malih i srednjih poduzeća, direktorima, marketing menadžerima kao i ostalima koji su željeli saznati kako unaprijediti svoje poslovanje putem digitalnog marketinga. Ovaj seminar okupio je više od 150 osoba iz 80 tvrtki iz cijele Bosne i Hercegovine.
Sastojao se od četiri iscrpna i iznimno korisna predavanja prekaljenih Lilium profesionalaca koji su s polaznicima podijelili svoje znanje i iskustvo o digitalnoj strategiji, eCommerce-u, tehnikama oglašavanja na društvenim mrežama i preko Google Ads platforme, kao i o važnosti video sadržaja u digitalnom marketingu.
Ono po čemu se ovaj seminar ističe od ostalih jest izvanredna organizacija te to što su svi predavači zaposlenici agencije. To je pokazatelj koliko je agencija Lilium kvalitetna i kompetentna za najzahtjevnije zadatke iz područja digitalnog marketinga.
Iako se radilo o seminaru koji je prvi put održan u Međugorju (i Hercegovini), vjerujem da će nešto slično Lilium organizirati svake godine. Ne samo zbog toga kako bi pokazali svoje znanje već i kako bi to isto znanje koje su skupili u radu s više od 500 domaćih i stranih tvrtki prenijeli zainteresiranima.
Digitalna konferencija Konverzija
Konverzija je dvodnevna konferencija o digitalnom marketingu koja se, sada već tradicionalno održava u Banja Luci početkom četvrtog mjeseca. Ove godine je organizirana po četvrti put, a kako su objavili organizatori, ovaj put je okupila najviše sudionika, njih čak 550.
Tijekom dva dana 28 predavača održali su zanimljiva i edukativna predavanja iz područja digitalnog marketinga, eCommerce-a, copywritinga, video sadržaja, analitike, zatim predavanja o svojevrsnoj psihologiji prodaje kroz uključivanje raznih emocija, predavanja o storytelling-u i mnoga druga. Predavanja su konkretna, zahtjevnija za pratiti početnicima tako da možemo zaključiti da Konverzija iz godine u godinu sve više postaje mjesto gdje se mogu čuti eksperti i zahtjevna predavanja iz svih područja digitalnog marketinga.
Zanimljivost ove konferencije su i website te campaign klinike gdje renomirani stručnjaci iz područja digitalnog marketinga analiziraju siteove i digitalne kampanje, kao i organizacija business speed date-a (izvrsno mjesto za upoznati nove osobe i eventualno dogovoriti neku poslovnu suradnju) te zabava za sve sudionike konferencije, što su sve dodatni načini networkinga i potencijalna mjesta za upoznavanje potencijalnih radnih kolega.
Za kraj
Razumljivo, prisustvovanje raznim seminarima i konferencijama o digitalnom marketingu zahtjeva mnogo organizacije, vremena i novca.
Kao odlična zamjena za njih mogu dobro doći razni webinari o digitalnom marketingu koje možete pratiti iz udobnosti svog doma, a često i izvan radnog vremena.
Isto tako, razni meet up-i, uglavnom koji se dogovaraju preko društvene mreže LinkedIn, a često se radi o neobaveznom druženju u raznim kafićima ili restoranima u nekom od većih gradova.
Zato bih preporučio da ste, prije svega, pratitelji raznih marketing grupa na društvenim mrežama gdje ćete na vrijeme saznati o održavanju webinara, meet up-a kao i konferencija i seminara te ćete moći ocijeniti je li taj događaj onaj na kojem želite i trebate biti.
Svakako uvedite u svoj godišnji plan aktivnosti sudjelovanja na nekoliko takvih događanja. Bit ćete u tijeku s najnovijim saznanjima i digitalnim trendovima, a istovremeno ćete proširiti poslovne kontakte i obogatiti svoju networking zajednicu.
Do idućeg teksta,