[su_heading]Postoji li u vašem okruženju osoba koja nikada nije čula za Viber? Bez obzira da li se radilo o tinejdžerima, osobama srednje dobi ili starijim osobama, vrlo je malo onih koji nikada nisu koristili Viber za razmjenu poruka, stickera i drugih sadržaja sa svojim prijateljima.[/su_heading]
Viber, besplatnu online aplikaciju, privatni korisnici upotrebljavaju u svrhu razmjene instant poruka i multimedijalnih sadržaja. S druge strane, poslovni korisnici upotrebljavaju Viber u svrhu promocije vlastitog biznisa. Od posebnog interesa su Viber stickeri, čiji su značaj prepoznali biznisi širom svijeta, ali i na našim prostorima, gdje iz dana u dan raste svijest o korisnosti kreiranja i razmjenjivanja ovih sadržaja.
[su_button url=”http://lilium.ba/viber.html” target=”blank” style=”soft” background=”#7C529D” size=”4” wide=”yes” center=”yes” icon=”icon: pencil-square”]Viber stickeri i oglašavanje, by Lilium[/su_button]
Korisnici veoma vole stickere, iz razloga što kroz njih mogu iskomunicirati emocije i ideje, bez da upotrebljavaju bilo kakve riječi ili daju bespotrebna objašnjenja. Bilo da se radi o poslovnoj ili privatnoj komunikaciji, stickeri prenose jasne poruke i dozu humora, prikladnu za svaki vid razgovora. Pored toga, vrlo je važno istaknuti da stickeri ne prekidaju prirodan tok razgovora i nisu agresivni ili napadni; prednost je i to što su stickeri interni sadržaj, integriran u samu aplikaciju, tako da nema potrebe da otvarate nove prozore ili aplikacije kako bi prenijeli određenu poruku.
Da bi lakše došli do svoje ciljne skupine, biznisi kreiraju vlastite sticker markete, sa stickerima koji odražavaju njihove proizvode, usluge, boje, logotipe i slično. Ovo je vrlo prisan i personalan marketinški kanal koji biznisima omogućava vrlo jednostavnu komunikaciju sa korisnicima. Bez obzira da li se radilo o bankarstvu, telekomunikacijama, prehrambenoj ili bilo kojoj drugoj industriji, stickeri pružaju ogromnu vidljivost unutar same aplikacije. Ukoliko kreirate stickere koji su odlične grafike, a pritom interesantni i prenose vrlo jasnu poruku, budite sigurni da će ih korisnici željeti preuzeti i podijeliti sa svojim prijateljima; njihovi prijatelji će iste stickere podijeliti sa svojim prijateljima i na taj način ste, kroz viralnost vaših stickera, obezbijedili sebi ogroman organski reach i engagement.
[su_box title=”U Bosni i Hercegovini:” box_color=”#7C529D” title_color=”#FFFFFF” radius=”10”][su_accordion][su_spoiler title=”1.8 milijardi poruka” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]mjesečno razmijene korisnici Vibera[/su_spoiler] [su_spoiler title=”65% korisnika” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]svakodnevno upotrebljava stickere u komunikaciji putem Vibera[/su_spoiler] [su_spoiler title=”100 miliona stickera” open=”no” style=”default” icon=”plus” anchor=”” class=””]pošalju Viber korisnici svakog mjeseca[/su_spoiler][/su_accordion][/su_box]
U nastavku slijedi lista stvari o kojima definitivno trebate razmisliti i povesti računa prilikom kreiranja stickera:
[su_list icon=”icon: location-arrow” icon_color=”#7C529D”]
- Potrebno je najprije odlučiti koja je namjena vaših stickera, te koje poruke i emocije želite prenijeti.
- Neka vaši stickeri budu inovativni, kreativni i prepoznatljivi, ali nemojte zaboraviti da trebaju biti i u skladu sa vizuelnim identitetom vašeg brenda.
- Viberi stickeri trebaju biti profesionalno dizajnirani i visokog kvaliteta, a pritom i usklađeni po određenim bojama i porukama koje prenose.
- Postoji 6 različitih formata i veličina u kojima se mogu kreirati vaši stickeri; odaberite one koji su najpogodniji za prezentiranje vašeg brenda.
- Stickeri mogu biti statični, ali i animirani, te mogu sadržavati i određene zvukove koji prate aktivnost prikazanu na stickeru.
- Većina Viber stickera sadrži sličice i animirane likove, ali imajte na umu da su stickeri mnogo efektivniji ukoliko sadrže i određenu riječ ili frazu. Štaviše, stickeri se mogu sastojati i samo od riječi ili fraza, ali se onda pobrinite da poruke budu kratke i razumljive.
- U jedan paket možete staviti maksimalno 12 različitih stickera, pa budite sigurni da ste odabrali one najbolje i najatraktivnije.
- Razmislite o tome da li želite da preuzimanje vaših stickera bude besplatno ili da se naplaćuje.
- Ne zaboravite humor! To je jedan od najčešćih razloga zašto ljudi uopće razmjenjuju stickere – žele biti duhoviti i zabavni onda kada im ponestane riječi ili kada stickeri doslovno prenose ono što imaju na umu.
- Pobrinite se da vaši stickeri budu jedinstveni, te da nose određenu vrijednost i značaj. Neka korisnici zaista požele preuzeti i koristiti baš vaše stickere.
[/su_list]
Ono što je od neizmjerne koristi i značaja jeste činjenica da je Viber jedna od aplikacija za razmjenu poruka u kojoj brendovi mogu otvoriti javne račune; na taj način, oni sebi omogućavaju komunikaciju sa korisnicima kroz jedan-na-jedan razgovor. Pitate se kako? Kada preuzmete stickere određenog brenda, automatski postajete njegovi pratioci, te na taj način otvarate kanal komunikacije kroz koji vam brend može direktno prenijeti poruke od interesa.
Ukoliko ste nakon čitanja ovog članka odlučili da želite koristiti Viber stickere u svrhu promocije svog biznisa, onda ste sigurno svjesni činjenice da trebate kreiranje istih shvatiti kao vrlo ozbiljan i zahtjevan posao koji smijete povjeriti samo profesionalcima.
[su_button url=”http://lilium.ba/viber.html” target=”blank” style=”soft” background=”#7C529D” size=”4” wide=”yes” center=”yes” icon=”icon: pencil-square”]Saznajte više o našim Viber uslugama[/su_button]