Bliži se Super Bowl koji nije toliko interesantan za sportsku publiku u našem regionu, ali je u Americi događaj godine. Da odmah pređemo na stvar.
Cijena plasiranja spota/reklame u trajanju od 30 sekundi tokom te utakmice je nevjerovatna. Ove godine, cijena se kreće između 5 i 5,2 miliona dolara, bez troškova produkcije i agencijske provizije. Takva cijena stavlja ogroman pritisak na jednu jedinu reklamu – iako je bitno napomenuti da je prošlogodišnji spot Super Bowla skupio milione pregleda na YouTubeu i Facebooku nakon što je emitovan tokom utakmice.
Digiday je napravio istraživanje na temu šta bi sve digitalni marketari mogli kupiti budžetom od jedne Super Bowl reklame od 5,2 miliona dolara.
32 godine mobile video ads-a
Prosječna cijena po hiljadi impresija za interaktivni, mobilni, vertikalni video iznosi 14 američkih dolara (Jen Gavin, PadSquad). Za 5,2 miliona dolara možete dobiti 357.,1 milion impresija. Isti iznos novca je dovoljan za 32 godine neprestanog emitovanja takve reklame, što iznosi 17,25 miliona minuta ili 287.000 sati.
33 društvene igre
Igra koja zaživi na društvenim mrežama košta između 150.000 i 300.000 dolara, prema istraživanju digitane agencije The1stMovement. Uz budžet od 5,2 miliona dolara mogli biste kreirati između 17 i 34 društvene igre.
Četiri sedmice na Snapchat lenses
Prisustvo na Snapchat lenses košta minimalno 175.000 dolara dnevno, izjavio je Elijah Harris iz Societyja. Za budžet od 5,2 miliona dolare možete kupiti 29 Snapchat lenses korištenja. Za Snapchat Discover video ads prosječna cijena na hiljadu impresija iznosi između 8 i 12 dolara. Za navedeni budžet dobijete između 433 i 650 miliona impresija.
Dosegnuti 2 miliona više korisnika na Facebooku nego na TV-u
Uz budžet od 5,2 miliona dolara na Facebooku možete dosegnuti do 113 miliona ljudi i generirati 450 miliona impresija u kampanji od sedam dana. To znači da bi svaki Facebook korisnik vašu reklamu vidio četiri puta. Takva kampanja bi dosegnula do 2 miliona ljudi više od 111,3 miliona, koliko je gledalo Super Bowl 2017. godine.
2,6 milijardi Instagram impresija
Cijena na hiljadu prikazivanja na Instagramu iznosi između 2 i 3 dolara. Budžetom od 5,2 miliona dolara dobili biste oko 2,6 milijardi impresija. Po cijeni od 2 centa po pregledu, mogli biste dobiti oko 260 miliona videopregleda.
2,6 miliona plaćenih pretraga na Amazonu
Uvijek postoji šansa da gledalac neće vidjeti vašu reklamu za vrijeme Super Bowla dok se posveti čipsu i ostalim grickalicama. Uz plaćene pretrage, sigurni ste da vaš kupac aktivno traži vaš brend. CPC za plaćene pretrage na Amazonu iznosi oko 2 dolara, tako da biste sa 5,2 miliona dolara dobili oko 2,6 miliona klikova.
1,85 milijardi prikazivanja bannera
Prosječna cijena na hiljadu impresija iznosi 2,80 dolara, piše MonetizePros. Budžet od 5,2 miliona dolara bi vam donio oko 1,8 milijardi prikazivanja bannera.
Osam objava Selene Gomez
Influenser koji ima oko 100.000 pratilaca obično naplaćuje oko 3.000 dolara po objavi na Instagramu, podaci su Richarda Wonga iz agencije #Paid. Budžet od 5,2 miliona dolara bi vam donio oko 1.722 objave na profila takvog influensera, što bi vam donijelo potencijalni reach od 173,3 miliona ljudi. To je 62 miliona više od broja gledaca Super Bowla prošle godine.
Influenseri sa više pratilaca, poput Selene Gomez, koja ima 133 miliona pratilaca samo na Instagramu, naplaćuju 600.000 dolara za jednu objavu na platformi. Čak i uz takvu cijenu, uz 5,2 miliona dolara budžeta kupili biste osam objava na profilu Selene i još bi vam ostao koji cent.
*Cijene impresija i klikova navedenih u tekstu se odnose na američko tržište
Izvor: DigiDay