Lilium

Remarketing: Alat koji će upotpuniti vašu kampanju

Da li znate da ćete izgubiti 96% ljudi koji su danas posjetili vašu web stranicu? U prosjeku, svega 4% posjetilaca vaše stranice napravi neki vid akcije. Tu na scenu stupa remarketing

Koliko vam se puta desilo da ste surfali po internetu, bili ste na korak do kupovine, ali vam je nešto iznenada skrenulo pažnju i rekli ste “poslije ću to završiti”? To “poslije” nakon određenog vremena postane jednako “pronašao sam super stvar prije par dana, ali ne mogu se sjetiti na kojoj stranici”. Upravo na ovaj način funkcionira i većina vaših potencijalnih klijenta.

Snažan način ponovnog angažmana

Sav vaš trud da dovedete potencijalne kupce je uzaludan ukoliko oni napuste stranicu, a velike su šanse da se više nikad neće vratiti na istu. Sva sreća da postoji remarketing, jedan od najvažnijih marketinških alata koji vam omogućava da korisnike ponovo vratite na vašu web stranicu. Remarketing je toliko moćan da bi ga trebala koristiti svaka firma. Primjerice, robne marke kao što su Intel i Zendesk su iskoristile remarketing kako bi povećale svoju konverziju za čak 30%.
Remarketing je snažan način ponovnog angažmana ljudi koji su prethodno stupili u interakciju sa vašim brendom.

Remarketing funkcionira na principu “kolačića”. Zapravo, ako ste vi implementirali remarketing na vašu web stranicu, osobe koje posjete istu pokupe ”kolačić” koji vam omogućava da ih poslije pratite i podsjećate putem oglasa. U prosjeku jedna osoba posjeti 9,5 puta vašu stranicu prije nego li izvrši kupovinu.

remarketing digital marketing

Na koji način funkcionira remarketing?

Zamislite ovu situaciju. Imate prodavnicu sportske opreme. Posjetilac A je pogledao vašu web stranicu te pregledao sportske tenisice koje imate u ponudi, a zatim je napustio stranicu. Tada na scenu stupa super alat zvani remarketing. Vi već poznajete interese posjetioca A, i bez obzira što je napustio vašu stranicu i trenutno čita o političkim aktuelnostima na informativnom portalu, putem banera baš na toj stranici vi ga podsjećate i prezentujete mu vaše najbolje sportske tenisice.

Pogledajte drugi primjer: Posjetilac B je već dodao tenisice za trčanje u korpu za kupovinu, ali je napustio kupovinu i vašu web stranicu u ovom trenutku. Prezentovati vaše najbolje sportske tenicise kao posjetiocu A nema smisla, jer se posjetilac B već opredjelio za određeni model tenisica. Stoga će posjetiocu B na drugim stranicama biti prikazani baneri baš tih tenisica za koje se odlučio uz poruke kao što su “dovršite svoju kupovinu i ostvarite 10% popusta” ili “samo još danas bez troškova dostave” kako bi posjetiocu B ponudili dodatnu vrijednost i motivisali ga da završi kupovinu.

Sa druge strane, posjetilac C je već kupio tenisice za trčanje, te mu možete prikazati dodatne proizvode kao što su sportske čarape ili šuškavac za trening.

Oprez, nemojte da podsjećanje postane uhođenje

Kao i u svemu, tako i u remarketingu moramo da imamo mjeru. Obratite pažnju da prečesto oglašavanje jednoj osobi ne stvori kontra efekat. Niko ne želi da ga spamujete, stoga bi dobar potez bio da podesite da se određenoj osobi određeni broj puta pojavi oglas na dnevnoj osnovi.

Da biste se uvjerili u funkcionalnost i efikasnost remarketinga, preostaje vam da naredni put kada se budete oglašavali uključite i ovu opciju i mjerite rezultate. Naglašavamo da pri tome još jednom provjerite i postavite frekvenciju prikazivanja oglasa.