[su_heading size=”15” margin=”30”]Baviti se digitalnim marketingom je jedan od najdinamičnijih poslova na svijetu. Česte promjene vam ne dopuštaju da se opustite i uljuljate u rutinsko obavljanje posla, čak ni u decembru. Iskustvo u digitalnom marketingu će vas učiniti dobrim, ali da biste bili najbolji, morate se brzo prilagođavati promjenama.[/su_heading]
Novi updates Custom Audiences na Facebooku, formata oglašavanja na Pinterestu i YouTubeu su ovaj decembar učinili posebno interesantnim. Šta su ciljevi? Veća interakcija i uživanje u konzumiranju sadržaja.
Koje su to promjene na društvenim mrežama već aktivne na pojedinim tržištima, a koje vas koji čitate ovaj blog neće iznenaditi dolaskom na naše tržište?
Facebook je predstavio novi omjer slike za format oglasa. Osim omjera 1: 1.91, oglašavači imaju mogućnost upotrebe slike u omjeru 1:1. Ova opcija već je dostupna za video oglase koji savršeno odgovaraju mobilnim uređajima. Ovaj mjesec je Facebook očigledno posvetio oglašivačima, a ne konzumentima sadržaja, pa tu nije stao sa promjenama.
Facebook je najavio i updates za Custom Audiences. Početkom ove godine Facebook je napravio nekoliko promjena vezanih za Custom Audiences, uključujući i uklanjanje procjene dosega kako bi spriječio zloupotrebu funkcionalnosti. Iako je to bilo neophodno, novi updates je stavio oglašivače pred nove izazove. Ova platforma je najavila dodatna ažuriranja kako bi smanjila frustracije kod kreiranja i korištenja ciljne publike. Ažuriranja se odnose na vidljivost veličine publike. Facebook je pronašao nove načine za održavanje integriteta svoje platforme i povjerljivosti svojih korisnika. Kao rezultat toga, oglašavači sada mogu ponovo vidjeti veličinu svog Custom Audiences-a u opcijama „Audiences“. Također ponovo možete pristupiti Custom Audience Overlap-Tool. Ipak kod spašenih ciljnih skupina koje sadrže Custom Audiences i dalje se ne može vidjeti procijenjena veličina publike. Da li je i kod vas Facebook već napravio ovaj updates? Ako nije, očekujte ih do kraja decembra!
Pinterest je sinonim za nepresušni izvor inspiracije. Društvena mreža koja je sve popularnija i na našem tržištu. Pinterest pokreće novi format oglasa pod nazivom Promoted Carousel. Ovaj format možemo uporediti sa carousel oglasima na drugim platformama. Sadrži do pet fotografija u nizu, te svaka fotografija može imati svoj naslov, opis i odredišnu stranicu, što daje dodatne mogućnosti oglašivačima da ispričaju svoje priče i istaknu mnoge aspekte proizvoda ili brenda. Prema istraživanjima, ovaj vid oglašavanja povećava interakciju sa publikom koja se ogleda u angažmanu i klikanju, te je idealan alat za branding, traffic i conversion kampanje.
YouTube je počeo testiranje novog formata oglasa pod nazivom Ad Pods. Ad Pods su dva uzastopna oglasa na početku videa koje gledatelji mogu „prekočiti“ i otići izravno na sadržaj ako oglasi nisu relevantni za njih. Razlog ove promjene je taj što mnogim korisnicima smetaju oglasi prije i tokom gledanja videa na YouTube, te na ovaj način Google želi da smanji broj prekida. Ovo znači da će se reklame rjeđe pojavljivati tokom gledanja videa, a YouTube procjenjuje da će biti do 40% manje prekida zbog reklama tokom gledanja jednog videa. Ova promjena će se posebno osjetiti kod gledanja dužih video zapisa. Google je najavio da će ova promjena biti uvedena za desktop uređaje do kraja decembra 2018. godine, dok u 2019. godini slijedi i za mobilne uređaje i TV.
Sad možemo spremno i samouvjereno da zakoračimo u 2019. godinu. Siguran sam da će nova godina biti prepuna promjena i izazova u svijetu digitalnog marketinga. Stoga ne čekajte da drugi to urade prije vas. Svoje kampanje prilagodite navedenim promjenama i planirajte sadržaj prema istim. Jer ko se prvi prilagodi, pobijedio je.
Izvor: Esome Advertising