Lilium

Ovo je vrijeme kada ulažete u digitalni marketing!

Svakodnevno svjedočimo brzom razvoju i rastu pandemije korona virusa, te smo svi u pripravnosti i očekujemo bolje vijesti kada je riječ o novonastaloj situaciji u svijetu. U moru informacija, koje svakodnevno možemo pogledati i pročitati, sve veća pažnja posvećuje se utjecaju korona virusa na tržište. Kako korona virus utječe na digitalni marketing i na šta biste trebali obratiti pažnju, saznajte u redovima ispod.

Ljudski životi i javna sigurnost, naravno, glavna su briga kada je u pitanju korona virus, međutim ono o čemu još brinemo svakako su naša radna mjesta i budućnost kompanija. Nedavni članak New York Timesa rekao je da je to ključna briga; dok se virus i dalje širi u Evropi i SAD-u, potrošači će ostati kod kuće i samim tim njihova potrošnja će biti manja i utjecat će na poslovanje mnogih subjekata.

Već primjećujemo promjenu ponašanja, pri čemu ljudi zbog vlastite sigurnosti izbjegavaju okupljanja sa većim brojem ljudi, a restorani i mnoga druga javna mjesta, na kojima bi i mogli trošiti novac su zatvoreni, te je njihova kupovna sloboda tog tipa svedena na minimum.

Međutim, uz kupce koji borave u zatvorenom prostoru, digitalni marketing možda bi mogao biti najbolja odbrana brendova i kompanija protiv korona virusa.

SVE JE OTKAZANO

Možda vam je već poznata informacija da je South by Southwest otkazan, što je pokrenulo lanac otkazivanja svih sportskih događaja, pa i koncerata, ostale su upitne realizacije mnogih drugih konferencija, javnih okupljanja i sl. Kao rezultat toga, marketinški događaji doživjeli su snažan pad i te će se štete tek zbrajati. Facebook je otkazao svoju konferenciju koja je trebala da se održi u Londonu – F8 Rakuten Advertising Deal Maker. Google je, sada u aprilu, trebao biti domaćin velike konferecije CloudNext u San Francisku, a da ne pričamo kakav će marketinški gubitak biti otkazivanje Evropskog prvenstva u nogometu ili Olimpijskih igara u Tokiju.

Da, tu će biti velike štete. Međutim, vaša kompanija može ublažiti posljedice koronavirusa.

KAKO?

Iako otkazivanja ovih razmjera koje sada primjećujemo znače da kompanije trpe ogromne troškove, vrijeme je da se iste okrenu digitalnom marketingu. Uz manje ljudi koji putuju bilboardi i druge vrste off-screen oglašavanja bit će manje vidljivi. Kao odgovor, brendovi bi trebali bi razmotriti smanjenje bilo kojih nadolazećih događaja ili off-line oglasa.

U situaciji u kojoj se nalazimo, neminovno je da ljudi više vremena provode na pametnim uređajima i računarima, te je to jedan od razloga zašto bi kompanije trebale povećati priustnosti svojih brandova online, te investirati u digitalne strategije i digitalno oglašavanje.

Bez obzira koji je razlog – dosada, potreba ili oboje, evidentno je da sve više ljudi kupuje online. Kupovne navike na koje smo do sada navikli, mogle bi se drastično promijeniti. Ljudima postaje sve ugodnije pretraživati i kupovati putem interneta jer im to otvara bezbroj novih mogućnosti.

Pogledajte bilo koju vijest i odmah je jasno da se informacije mijenjaju munjevitom brzinom. Brza priroda digitalnog marketinga nudi prednost kada je u pitanju zaštita vašeg brenda od utjecaja korona virusa.

EVO I NEKOLIKO IDEJA I SAVJETA:

Svi se bavimo uticajem koji je epidemija korona virusa imala na naš život. Svi poduzimamo mjere predostrožnosti, zatvoreni smo u svoje domove, djeca nisu u školi, ne možemo da posjećujemo naše prijatelje, ne možemo jesti u našim omiljenim restoranima ili izlaziti u kina ili kafiće.

Međutim, ovo je vrijeme da zaista pokažete empatiju prema drugima i pomognete gdje možete. Ovo je vrijeme u kojem svi trebamo biti osjetljivi – i ne previše prodajni ili naporni – ali to je odlična prilika da se vaš brend istakne u teškim vremenima. Sve je više ljudi na društvenim mrežama, pa koristite svoje poslovanje da doprinesete zajednici ili pomognete starijima ili ugroženim kategorijama i ustanovama. Ne previše napadno, ali promovišite svoja dobra djela na društvenim mrežama, kako biste pomogli u izgradnji vašeg branda. Trebate računati da dobra djela nisu tu da bi vas drugi zavoljeli, nego da biste VI pokrenuli druge da učine isto i pokazali da ste društveno odgovorni

Online pretraživanja znatno su se povećala tokom protekle četiri sedmice. Svi smo zalijepljeni za računare i telefone, tražimo zabavu i načine kako provesti vrijeme, a za mnoge to uključuje kupovinu na mreži. Trebali biste koristiti strategije za optimizaciju pretraživača (SEO) da biste se popeli na vrh Googleovih stranica i kako bi se lako pronašlo i vaše poslovanje.

Sa više ljudi kod kuće pred njihovim ekranima, to je sjajna prilika za kompanije da koriste PPC marketing kako bi se povezali sa svojim kupcima i stekli konkurentsku prednost. To pruža vašem brandu još jednu priliku da nadoknadi izgubljeni udio na tržištu od ostalih koji se povlače za to vrijeme.

Tokom ovog nesigurnog vremenskog perioda, imate priliku da pokažete podršku svojoj korisničkoj bazi nudeći posebne popuste koji će zadržati vaš prihod. Prepoznajte svoj proizvod na tržištu i stvorite posebnu ponudu. Odličan je to način da sarađujete sa svojim kupcima i održavate stalan tok prihoda koji će vam uvijek držati vrata otvorena. Svoje posebne ponude možete izbaciti oglašavanjem sa plaćanjem po kliku (PPC) i društvenim mrežama.

Sada kada ne idete u kancelariju ili ne dolazite lično na sastanke, vaš raspored vam omogućava da razmišljate o razvoju. Oni marketinški predmeti koji su svakako čekali na novu strategiju, sada mogu biti sanirani.

Možda vašoj web lokaciji treba svjež izgled sa redizajnom. Stručnjaci za dizajn web lokacije mogu unaprijediti vašu web stranicu u vrlo kratkom vremenskom periodu, a da i jedni i drugi radite i sugerišete na daljinu. Ovo je ujedno i sjajno vrijeme da specijalista za optimizaciju stope konverzije izvrši CRO reviziju vaše web stranice, kako bi osigurao da vaši pozivi na radnje (CTA) pretvaraju klijente u kupce. Također, idealno je vrijeme da se izvrši SEO revizija vaše web stranice, kako bi se osiguralo da maksimizirate svoje strategije za optimizaciju.

Na kraju krajeva, sve ovo kada prođe, nemojte da vas tržište zatekne nespremne. Budite u korak sa navikama kupaca koje se mijenjaju i bez pandemije, a to je da smo sve više online i da sve više tako i kupujemo i na kraju krajeva primjetimo neki brend.