U saradnji s Vanjskotrgovinskom komorom, jučer smo održali seminar na temu “Programmatic marketing”. Naš Edin Halilović je govorio o naprednijem načinu online komunikacije koja na razvijenim tržištima predstavlja standard, a na našem tržištu tek treba da se počne značajnije koristiti. Također, drago nam je što je jučerašnjem seminaru prisustvovao veliki broj menadžera i zaposlenih u sektorima prodaje i marketinga.
Uzimajući u obzir veliki interes domaćih kompanija za ovim vidom oglašavanja, jasno je digitalni marketing predstavlja glavnu stavku u marketing planovima.
Programmatic marketing će omogućiti nove načine plasmana proizvoda i usluga na domaće i strana tržišta, kao i nove oblike plasmana kreativnih rješenja u odnosu na tradicionalne medije, kao i dosadašnje pozicije na portalima.
Bitno je napomenuti da je planirano održavanje i eventa “Digitalna akademija”, ponovo u saradnji sa Vanjskotrgovinskom komorom, gdje će svi polaznici dobiti priliku da rade na individualnom razvoju vještina digitalnog marketinga kao i konkretnim primjerima iz svoje industrije.