Lilium

Zašto mobilnom oglašavanju dati prednost u odnosu na desktop oglašavanje?

[su_heading]U svakodnevnom radu dok se pripremam za radne sastanke sa klijentima, analiziram njihove web stranice i digitalne komunikacije. Prva stavka koju provjeravam je da li je njihova web stranica optimizirana za mobilne uređaje. I baš ta prva stavka je polje na kojem prave greške kompanije iz Bosne i Hercegovine.[/su_heading]

Šta je naše istraživanje pokazalo?

To nas je potaklo da napravimo istraživanje na uzorku od 500 web stranica kompanija iz Bosne i Hercegovine, te da dođemo do podataka koliko firme obraćaju pažnju na činjenicu da je 80% posjeta na internetu preko mobilnih uređaja.Rezultati istraživanja su bili poražavajući! [su_quote]Čak 63% analiziranih web stranica nije optimizirano za mobilne uređaje![/su_quote] Koliko god da ovo zvuči poražavajuće za naše tržište, upravo ova informacija može biti vaša velika šansa.

mobilno oglašavanje

Optimizirana web stranica je temelj digitalnih komunikacija. Ako želite da se korisnik osjeća ugodno kada posjeti vašu web stranicu i da se zadrži na istoj, postavite jake temelje. Pažnja korisnika danas je svedena na par sekundi, i ako mislite da će korisnik prstima “razvalčiti” ekran dok je na vašoj stranici i truditi se da pronađe informaciju koju traži, varate se. Dok ste ovo pročitali korisnik je već na stranici vašeg konkurenta koji je prepoznao to što vi niste.

Već ranije sam pisao o tome kako su mobilni uređaji preuzeli primat u odnosu na desktop uređaje, i da je sam Google promijenio indeks ocjenjivanja web stranice. Da vas podsjetim, nekada je Google prikazivao izgled desktop oglasa i pitao vas da li želite vidjeti i izgled oglasa na mobilnom uređaju, danas je to obrnuto. Stoga se mi u agenciji trudimo da našim potencijalnim klijentima probudimo svijest o navedenim činjenicama i pomognemo im da svoju što bolju poziciju u što kraćem vremenskom periodu izgrade u digitalnom svijetu.

Iskoristite prilike koje vam nudi mobilno oglašavanje

Prilikom sticanja certifikata Google Mobile, izvukao sam par činjenica koje želim podijeliti s vama, sa ciljem da prepoznate koliko su mobilni uređaji bitni danas za oglašavanje:

66% korisnika mobilnih uređaja nakon što vide oglas na TV-u, više o tome pretražuju preko telefona

82% ljudi koristi mobilne telefone dok su u kupovini

70% pretraga na Youtubeu počinju sa “Kako”

40% ljudi napusti web stranicu koja se učitava duže od 3 sekunde

23% korisnika napušta mobilnu aplikaciju nakon jednog korištenja

Svako mobilno pretraživanje daje signale o namjerama kupaca i kako im ponuditi vrijednu pomoć. Na taj način oglašivač može da isporuči optimalnu poruku potencijalnom klijentu u pravo vrijeme. Činjenica da je ljudima postala navika da svoje mobilne telefone stalno “čačkaju” je šansa da im u tim mikro momentima ponudimo rješenje za njihove potrebe. Iskoristite to.