[su_heading size=”18” margin=”30”]U sjedištu OLX.ba održana je press-konferencija povodom potpisivanja ugovora koji najavljuje brojne projekte namijenjene unaprjeđenju e-tržišta u BiH.[/su_heading]
Potpisivanju su prisustvovali predstavnici OLX.ba, nosioca projekta MarketMakers, udruženja BIT Alijansa, DHL Expressa, Monri Paymentsa i naša agencija (Lilium Digital).
Zajednički projekat ima za cilj kreiranje novih radnih mjesta u segmentu e-trgovine (prodaji, marketingu, IT, dostavi itd.). Ukupna vrijednost projekta je 135.838,00 KM, a planirano je da bude realiziran kroz 16 mjeseci aktivnosti.
Ideja je inicirana od strane MarketMakers projekta kojeg podržava Vlada Švicarske, a čiji je cilj poboljšati mladima pristup unosnim i pristojnim mogućnostima zapošljavanja.
Market Makers prethodno je proveo istraživanje, putem kojeg su u suradnji sa akterima na e-tržištu u BiH identificirane glavne barijere za razvoj e-tržišta, a koje se iz perspektive prodavca ogledaju u nedostatku znanja i informacija, manjku resursa koji su potrebni za uspostavljanje/održavanje web shopa; neprikladnosti prodajnog asortimana i sumnji u isplativost. Iz perspektive kupaca, evidentan je nizak nivo svijesti/informiranosti, koji proizvodi nepovjerenje u postupak plaćanja i percepciju o visokim troškovima dostave.
Između ostalog, Dinka Majanović, voditeljica IT sektora pri MarketMakers projektu koji podržava Vlada Švicarske je kazala kako je cilj formirati što više radnih mjesta za mlade ljude u BiH. Naglasila je kako je cilj projekta animirati 40 novih kompanija da se uključe u e-trgovinu, što bi na kraju trebalo dovesti do formiranja 50 radnih mjesta kako u IT firmama, tako i u firmama koje ulaze u proces e-trgovine.
Naša agencija će pružiti savjetodavnu podršku svim zainteresovanima i pomoći im pri odabiru odgovarajućeg rješenja u skladu sa veličinom firme i njenim potrebama. Također, kao vodeća digitalna agencija u BiH, pružit ćemo i podršku u odabiru domaćih kompanija koje će vršiti radove izrade e-commerce platforme, njenog održavanja i plasmana proizvoda ili usluga na tržište od interesa. Sigurni smo da će takav posvećen pristup rezultirati pronalaskom najboljih i optimalnih rješenja za svakog pojedinog interesanta, te da će budžet za oglašavanje istih tih proizvoda ili usluga biti maksimalno optimiziran u smjeru donošenja najboljih rezultata, kako kratkoročnih tako i dugoročnih. Naš tim je već odavno spreman i stručan da uradi detaljnu analizu i plan, te da i taj plan sprovede u djelo u najboljem interesu naših klijenata.
Haris Husejnović, direktor agencije Lilium je izrazio svoje zadovoljstvo što su njihovi partneri prepoznali njihovu Agenciju kao partnera u projektu.
„Vjerujem da su mnogi raspoloženi za ovakav vid saradnje, samo što do sada nisu imali pravu priliku da naprave pravi korak i da poslove u svojoj firmi usmjere ka e-commercu, lakšim načinima prodaje, otvaranju novih kanala, osnažavanju postojećih partnera“, kazao je Husejnović, te pozdravio projekat MarketMakers koji je pomogao ovo udruživanje kroz platformu gdje se mogu dobiti rješenja od najboljih stručnjaka.
Glavne aktivnosti projekta se ogledaju kroz plasiranje kampanja za promociju e-trgovine, te podršku za uspostavu e-trgovine na platformi OLX, kao i finansijskoj podršci za razvoj web shopova u saradnji sa IT kompanijama.
Svoj značajan doprinos će, uz našu agenciju i OLX kao vodećeg partnera, kroz iskustvo osigurati partneri BIT Alijansa, DHL, platni sistem Monri, te IT kompanije.
Direktor kompanije Pik d.o.o., Emir Pilavdžić je rekao da je ovo prvi ozbiljni projekat koji u fokus stavlja online poslovanje, odnosno online trgovinu. OLX je duže od deset godina prisutan u BiH kada je upitanju online povezivanje kupaca i prodavaca. Podsjetio je kako OLX na mjesečnoj bazi koristi 700.000 aktivnih jedinstvenih korisnika koji kupuju ili prodaju nešto putem OLX platforme.Najavio je i mogućnost digitalnog plaćanja servisa i roba na OLX platformi.
Tatjana Vučić, izvršna direktorica Bit Alijanse kazala je kako ovim projektom pokazuju da je IT industrija spremna učestvovati u nekim mnogo bitnijim koracima u kontekstu digitalne transformacije.
Orhan Gazibegović iz kompanije Monri Payments je kazao kako su oni uvjereni da će ovakvi projekti da doprinesu razvoju tržišta, novim poslovnim poduhvatima i da će vremenom uticati na lokalnu i globalnu klimu eposlovanja u BiH.
Današnje potpisivanje ugovora o saradnji na projektu za kompaniju DHL je radosni početak godine, kazao je Đenan Džumhur, komercijalni direktor ove kompanije.