Lilium

Krenite sa email marketingom već danas

[su_heading size=”18″ margin=”30″]Mnogo je razloga zbog čega bi u vašoj poslovnoj komunikaciji važan segment trebao biti email marketing. Može vam omogućiti komunikaciju sa potencijalnim klijentima, ali i da dođete do njihove određene reakcije odnosno akcije da koriste vaše usluge.[/su_heading]

Ako osmislite dobar plan, možete se približiti vašim potencijalnim kupcima ili korisnicima, pa onda i razviti i održavati odnos s njima. Uz dobru strategiju možete se približiti vašim korisnicima, razviti i održavati odnos s njima. Evo recimo možete praviti posebne ponude kupcima na dan njihovog rođendana neke posebne ponude ili na važne datume i slične događaje. Svi vole kada se o njima brinete, a takvim nekim potezom možete zadobiti velike simpatije.

Odakle i kako krenuti?

Prije svega posvetite se kontaktima vaših potencijalnih korisnika. Prikupite mail adrese, a onda vodite računa i da izaberete alat kojim ćete komunicirati. Ako pitate nas onda predlažemo definitivno Mailchimp, koji je veoma jednostavan i lako ćete ga savladati čak i ako se prvi put susrećete sa ovom vrstom komunikacije.

Nakon što unesete kontakte, vrijeme je da iste i podijelite u manje grupe ovisno o kategorizaciji mailova, tako da možete slati i personalizirane i određenim grupama relevantne mailove. Tako postižete veću vjerovatnoću za otvaranjem maila i više klikanja unutar istog.

Uvijek imajte određen dan i vrijeme kada ćete slati svoje mailove, jer će to uticati na to hoće li kontakti otvarati to što dobiju, pa dobro razmislite kada ćete uraditi onaj klik na ikonicu send 🙂 Možda vam u tome može pomoći Google Analytics.

Mi definitivno predlažemo jutarnje sate kada je većina ljudi na svojim uređajima i provjerava svoje inboxe (posebno na početku radnog vremena između 8 i 10 sati). Ali to opet zavisi od toga koja je vaša ciljana publika, pa ne bi bilo loše da testirate dane i vrijeme slanja kako biste otkrili ono najbolje.

U vrijeme digitalizacije, svima nam je zatrpan inbox, pa vodite računa da se istaknete i privučete potencijalne korisnike da kliknu baš na vaš mail. Sadržaj prilagodite svom poslovanju, dajte im određenu vrijednost i ne zaboravite na specijalne ponude.

A kako to postići?

Vaš email mora biti jednostavan, jasan, čitljiv:

  • naslov neka bude što kraći
  • ako šaljete samo jednom korisniku, onda mu se obratite imenom
  • pišite kratke rečenice i jasne (vodite računa da je pregledno) – korisnici nemaju vremena čitati nepregledne mailove

Email marketing daje itekako dobre rezultate, pa ako niste počeli više ne čekajte nego krenite. Prikupite kontakte, odaberite dobar alat, osmislite jasne, koncizne i interesantne poruke i počnite takvu komunikaciju sa svojim potencijalnim korisnicima i kupcima.