Lilium

Konverzija – mjesto na kojem vas dočekuju pružene ruke

[su_heading]Završena je druga po redu Konverzija, konferencija digitalnog marketinga koja je u Banjoj Luci okupila 20 predavača i 250 učesnika iz regiona. [/su_heading]

Fokus ovogodišnje konferencije je bio na oblastima:
(1) optimizacija za pretraživače (SEO),
(2) Google, Facebook i Instagram Ads, te
(3) Google Analytics.

Konverzija je postala događaj koji će vas napuniti energijom, inspiracijom i motivacijom, te mjesto gdje ćete mnogo toga naučiti i spremiti se za narednu godinu i poslovne izazove koji vas očekuju. I ono što je najvažnije, imate priliku da stvorite odličan networking sa budućim partnerima i klijentima. Konverzija je događaj na kojem vas svi dočekuju s osmijehom i pružene ruke, ostalo je na vama.

Konferencija Konverzija

Baš kao i prošle, tako i ove godine, Lilium je imao svog predstavnika među predavačima. Semir Musić je održao odličnu prezentaciju na temu “Facebook Ads Case Study”. Neke od Semirovih poruka sa predavanja, ali i drugih predavača sam izdvojio s ciljem da “dio energije” podijelim sa vama.

[su_quote cite=”Nedim Šabić”]Mobile first. [/su_quote]

Prema istraživanjima, 80% korisnika web stranicu posjeti sa mobilnih, a svega 20% sa desktop uređaja. Stoga korisnici očekuju verziju web stranice koja je ugodna za takvo konzumiranje. I sam Google je promijenio indeks ocjenjivanja stranice. Nekada je Google prikazivao izgled desktop oglasa i pitao vas da li želite vidjeti i izgled oglasa na mobilnom uređaju, danas je to obrnuto.

[su_quote cite=”Nedim Šabić”]Pripremite se za glasovno pretraživanje.[/su_quote]

Obzirom da mi kaskamo za razvijenim zemljama, ovo je trend koji možemo očekivati u budućnosti na našem tržištu. U Americi svaka četvrta pretraga na Google tražilici je glasovna.

[su_quote cite=”Ognjen Vuković”]Ciljna skupina su vam mladi? Fokusirajte se na Instagram.[/su_quote]

59,7% korisnika na instagramu ima manje od 30 godina.

[su_quote cite=”Ognjen Vuković”]Ko je savršen influencer na Instagramu?[/su_quote]

Continuous engagement rate (9% ili viši). Šta to znači?  Kada govorimo o savršenim influencerima, te broju impresija (lajkova) koje bi trebali imati na svojim objavama, postoji jednostavna formula koja nam može riješiti dileme – broj pratilaca pomnožimo sa 9%, te dobijemo broj impresija. Primjerice, ako influencer ima 20.000 pratilaca, u prosjeku bi trebao imati 1.800 impresija po objavi . Sve oko 9% i više, znači da je to “zdrav saobraćaj”.

[su_quote cite=”Ivan Bildi”]Koristite Facebook analitike.[/su_quote]

Facebook ima više vaših ličnih podataka nego Google. Facebook analitika je inferiornija u odnosu na Google analitiku, ali je više user friendly i ima preciznije informacije. I Facebook, kao i Google analitika, reportuju šta se dešava na vašoj stranici, odakle dolaze korisnici, kojeg su spola i godina (dosta preciznije nego Google), koliko im treba vremena da naprave kupovinu, sa kojih uređaja dolaze, kada su ljudi aktivni u toku dana i mnoge druge infromacije. Najveća prednost? Ne morate biti stručnjak da biste mogli čitati i izvući podatke koje trebate sa Facebook analitike!

[su_quote cite=”Miroslav Varga”]Zašto Youtube da, a TV ne?[/su_quote]

Cijena TV prostora po minuti je porasla 7 puta, a pažnja korisnika je pala bar isto toliko puta. Ono što stavite na Youtube je vječno, možda će ljudi pregledati danas, a možda za 6 mjeseci. Ako je reklama dobra, ljudi će je pogledati, ali i podijeliti sa drugima.

Konverzija

[su_quote cite=”Semir Musić”]Nije svaki kanal dobar za sve.[/su_quote]

Sve ovisi od toga ko su vaši kupci, gdje se nalaze i kako su naučili da kupuju. Primjerice, ako prodajete ženske torbice, koristite Facebook i Instagram, a ako prodajete stanove, koristite Google.

[su_quote cite=”Semir Musić”]Facebook nudi nevjerovatne mogućnosti.[/su_quote]

Imate dobar korporativni video, podijelite ga na Facebooku. Sada imate mogućnost da targetirate ljude koji su pregledali 25% vašeg videa, ili 50% ili 100%. Tačno znate koji su ljudi pokazali interes. Zatim imate mogućnost da pomoću opcije Lookalike pronađete korisnike koji su slični korisnicima koji su pregledali određeni postotak videa.

konverzija konferencija

Nažalost, prezentacije su se držale u dvije sale paralelno, tako da nisam imao mogućnost prisustvovati na svim predavanjima. Siguran sam da sam propustio neka odlična predavanja, ali se nadam da će se ukazati neka druga prilika da ih poslušam.

Kao što se iz Sarajeva ne odlazi prije nego li se napijete vode sa Baščaršije i pojedete ćevapčiće, tako se ni iz Banja Luke ne odlazi prije nego li probate fantastične banjalučke ćevape! Osim što smo uživali u čarima Banja Luke i ponijeli mnogo lijepih iskustva sa sobom, dogovorili smo i dosta novih partnerstava.

Do iduće godine se nadamo da će digitalni marketing još više rasti i razviti se, te nam dati mnogo novih tema o kojima ćemo razgovarati na narednoj Konverziji.