Lilium

Koliko je važan copy u plasiranju proizvoda?

[su_heading size=”18″ margin=”30″]Kada pišete bilo šta, a copy posebno, morate prvo znati KOME pišete. Zamislite tog nekog kako koristi taj vaš proizvod, budite detaljni, maštoviti, kreativni i povećajte apetit čitatelja.[/su_heading]

Nemojte misliti da je lako napisati dobar copy, susretat ćete se sa problemom koje informacije da plasirate, hoće li nečega biti previše ili premalo?! Ništa se ne podrazumijeva, od toga krenite. Ili još bolje, ono što se nama podrazumijeva, kupac želi znati.

Ali da krenemo redom: prvo razmislite kome je proizvod namijenjen i kome se to obraćate. Da biste uopšte krenuli pisati copy morate znati upravo ovo. Ako pišete, a nemate pojma kome onda ste na samom početku osuđeni na propast. To je isto da proizvod za domaćinstvo nudite srednjoškolcima.

U novinarstvu postoji 5 magičnih W – WHO, WHAT, WHERE, WHEN i WHY. Kada odgovorite na ova pitanja pa i kada je u pitanju opis vašeg proizvoda, onda ste spremni za super copy.

Zapamtite ono najvažnije: MORATE PRIVUĆI PAŽNJU! Zato vodite računa da napišete bit vašeg proizvoda i zašto je korisno da neko kupi baš ono što mu nudite. Krenite od sebe, privuče li vas naslov u novinama ili na portalima? Da? E pa tako funkcionišu i vaši kupci. Dakle, prvo istaknite najvažnije, a onda se upustite u malo duži opis, naravno uvijek možete koristiti i emotikone da bi ta pažnja bila maksimalna.

Stručnjaci tvrde da je važnije istaknuti prednosti ispred specifikacija. Zbog toga naglasite kako će taj proizvod riješiti neki njihov problem ili im pomoći. Vodite računa da kupci vaš proizvod prepoznaju kao kvalitetan i siguran. Specifikacije je naravno važno naglasiti, ali evo krenem ja od sebe. Ako mi neko napiše da recimo rotirajuća četka za kosu ima snagu od 1000 W i dvosmjerne prekidače, ne znači mi nešto posebno. Međutim ako mi navede da s njom u isto vrijeme sušim kosu i dobijam željenu frizuru, te da mogu birati pravac obrtaja četke bez da svako malo prebacujem istu u jednu ili drugu ruku, već me zainteresovao. Dakle, dajte informaciju i benefit.

Važne su i ključne riječi, pa vodite računa i o tome. Najprije zbog pretraživanja korisnika, a želimo da što brže i lakše dođe do nas. Ključne riječi pišite kako biste ih i vi pretraživali, npr: Maza namaz, Planika obuća…

Nemojte zaboraviti da dopustite kupcima recenzije nakon što kupe vaš proizvod. Nema bolje reklame od zadovoljnog korisnika. A o recenzijama i koliko su važne možete čitati i na našem blogu: Vodite računa o recenzijama: Kako od negativne napraviti pozitivnu?

Vaš copy/opis odnosno priča o Vašem proizvodu mora biti: konkretna (dopustite im da dožive porizvod onakav kakav jeste), sažeta (ne razvodnite priču na detalje koji nisu bitni), kreativna (potrudite se i posvetite se tom opisu, nemojte samo da vam „ispadne iz šaka“).

Ono što još sigurno „pali“ je emocija. Tu kupci stvaraju vezu sa vama i na taj način možete očekivati odličan feedback.

Ne zaboravite uz dobar i kreativan copy da imate video materijal ili fotografije koji vam mogu olakšati, prije svega da se neko zaustavi i pročita šta im imate za reći. Ako već vodite računa o priči ili opisu onda neka i vizuelni efekat bude na istom nivou. On nam najprije i privuče pažnju.

Zapamtite: budite drugačiji, odvažite se i napišite copy na koji će svi „pasti“.