Lilium

Kako odabrati format Facebook oglasa koji će ostvariti vaš poslovni cilj?

[su_heading]Ukoliko oglase na Facebooku kreirate prema interesovanjima i osobinama publike kojoj se obraćate, povećavate šanse da privučete pažnju pravih ljudi i prenesete im željenu poruku. Međutim, da biste u tome uspjeli, neophodno je posmatrati iz ugla potencijalnog kupca i prilagoditi oglase, kreative i tekstove njihovim očekivanjima i potrebama. Naravno, tu priča ne staje, jer ako želite kreirati raznovrsnu i funkcionalnu komunikaciju, potrebno je da znate nešto više o formatima Facebook oglasa. [/su_heading]

U ovom blogu možete saznati kako da različite forme i formate oglasa prilagodite i iskoristite u svrhu dobijanja više pratilaca, pa čak i kupaca. Prije svega, bitno je naglasiti da će vaši oglasi biti uspješniji ukoliko pratite Facebook preporuke što se tiče formata, ali i pravila koja se tiču količine teksta na slikama koje promovirate. Već je odavno poznato da količina teksta na slikama ne smije zauzimati više od 20% površine slike, a za to postoje i alati koji će vam brzo dati odgovor na pitanje da li vaše kreative odgovaraju zahtjevima Facebooka.

Pored standardnog formata koji se najčešće koristi u Facebook oglašavanju, single photo formata objave, neke od formi koje su pokazale odlične rezultate u praksi su carousel oglasi, video oglasi i slideshow oglasi.

Velika prednost carousel oglasa se ogleda u tome što ova forma nudi više prostora za kreativnost na čak do 10 slika ili video zapisa. Na ovaj način možete prikazati liniju proizvoda, naglasiti specifične detalje ili benefite proizvoda, ili ispričati cijelu priču u tih 10 (ili manje) zasebnih prostora. Vizuelno, to znači dosta bogatiji i kreativniji način da izrazite sve što imate na umu, uz savjet da sve slike ili video zapisi izgledaju slično i/ili zajedno tvore cjelinu. Najveći benefit carousel objava jeste linkovanje svake slike ili video zapisa sa web stranicom. Na primjer, ukoliko predstavljate više proizvoda koji su na webu na različitim podstranicama, imate mogućnost dodati svakom proizvodu pripadajući link i voditi korisnika na relevantan izvor informacija ili “korpu”, ukoliko je riječ o kupovini.

Pomoću slideshow oglasa, pretvorite slike u video zapis. Ovakvi oglasi, osim što lako privlače pažnju, jednostavno ih je i kreirati uz samo nekoliko klikova. Slideshow oglase je moguće formirati sa tri do deset slika koje jasno komuniciraju predmet promocije ili cilj, a postoji i opcija dodavanja preko stotinu različitih zvučnih zapisa koji su tu da upotpune vašu kreativu. Ovakav oglas je pogodan za predstavljanje proizvoda i/ili benefita nekog proizvoda. Obzirom da su korisnici suočeni sa različitim sadržajima na Facebooku, nije dovoljno samo odabrati slike, nego je potrebno i privući pažnju dizajnom, tekstom ili drugim elementima slike. Tekst koji želite istaći na slikama treba biti kratak, lako čitljiv, a dodatni benefit je ako je na svim slikama tekst na istoj poziciji ili upečatljive boje.

Nakon carousel forme i slideshow forme, vaši oglasi će potpuno oživjeti uz video format oglasa. Video je format kojim se može istaknuti najveći broj informacija, proizvoda, benefita, karakteristika i performansi itd. Video zapisom se može ispričati i cijela priča, a upravo je ovaj vid oglašavanja trend u digitalnom svijetu, efekti koje postiže video promocija su izuzetni, a angažman publike je i do 3 puta veći kod ovog tipa oglasa.
Kao i kod prethodnih formata oglasa o kojima smo govorili, i kod video oglasa je poželjno koristiti tekst za dodatna objašnjenja, naslove i drugo, a ako video sadrži i govor, potrebno je dodati titlove na dnu video zapisa. Često se dešava da je korisniku koji lista naslovnicu, ton na mobitelu isključen, pa neće čuti zvuk ili govor koji video zapis sadrži. Ukoliko postavite titlove na dno, to će zadržati korisnika i njegovu pažnju, a pored toga će omogućiti korisnicima koji se nalaze u poslovnom ili nekom drugom formalnom okruženju da nesmetano pregledaju video.

[su_heading]Ispravni formati oglasa, ispravna implementacija kampanja, kvalitetan sadržaj i vrijednost za korisnika, su četiri elementa kojima ćete stvoriti angažiranu i vjernu publiku na Facebooku, a u konačnici to će pomoći da ostvarite svoj cilj.[/su_heading]