[su_heading size=”18” margin=”30”]U radiju žive mali ljudi 😊 Svi smo to mislili, bar kao djeca. Da neko tamo u toj maloj kutiji sjedi, priča i pušta nam muziku.[/su_heading]
Ja sam u radijskoj kutiji živjela nešto više od deset godina. I svi na poznatom terenu postanemo komotni, sigurni i ako volite taj posao i teren, onda i uspješni.
Odluku da napustim radio, teren gdje sam igrala dobro, pisala pobjede, poraze, poneki i neriješen rezultat nije bila baš ni lagana, ali sam već sada sigurna da sam donijela pravu odluku.
Kada vam potpuno novi život počinje u agenciji u kojoj rade nasmijani i susretljivi ljudi, onda je sve mnogo lakše. O digitalnom marketingu pratila sam i učila koliko sam mogla onako „usput“. Nije mi potpuno nepoznat teren, iako sam još uvijek na zagrijavanju. Je li me strah? Imam li mnogo pitanja? Odgovor je DA! Ali ako ste ikada razmišljali o svom idealnom poslu, ono prvo što ste pomislili – to je to. Ja sam prvo pomislila da želim, da mi radni dan bude kreativan, dinamičan i da ne podrazumijeva svakodnevni odlazak u kancelariju. Također, željela sam da radim samo sa onim brendovima i ljudima u koje vjerujem. Kada prvi prvom susretu upoznate kolege i pomislite – ovo su ljudi sa kojima želim raditi i koje želim predstavljati, onda je to to (ne, nisu me natjerali da ovo napišem 😋).
Svaki dan je izazov, ukoliko ga prihvatite da iz njega nešto naučite i saznate nešto novo o sebi i drugima. Kada promijenite posao, pa još i struku onda morate biti spremni na nadogradnju svog postojećeg znanja u potpuno drugačijem smjeru marketinga. Tek kada počnete da radite onda vidite u čemu ste dobri i u čemu niste. Morate doduše imati i sreću pa da naiđete i na nadređene, i na kolege kao što sam ja imala.
Dozvoljeno vam je da se malo bojite promjene. Ljudski je.
Dozvoljeno je da imate hiljadu pitanja.
Dozvoljeno je i da vam treba vremena.
Važno je da ste svjesni gdje ste došli i hoćete li zgrabiti priliku.
Lijepo je bilo u čarobnoj kutiji.
A sad zamislite čarobni svijet. Neograničen. Beskrajan.
Jer takav je digitalni marketing. Jer takav je Lilium.