Lilium

Facebook: Kako da ostanete povezani sa kupcima?

[su_heading size=”18″ margin=”30″]Trenutna situacija izazvana korona virusom donijela je mnoge promjene u komunikaciji sa kupcima, možemo slobodno reći da je ta komunikacija uveliko otežana iz razloga što su mnogi biznisi morali zatvoriti vrata svojih prodajnih objekata, dok se situacija ne dovede pod kontrolu.
[/su_heading]

Facebook je svjestan činjenice da su mnogi biznisi doživjeli neočekivane probleme u komunikacijii sa kupcima i izazove koje do sada nisu imali. Prenosimo vam par savjeta koje možete primijeniti na svoje poslovanje kako biste zadržali vezu sa kupcima.

Facebook čak nudi besplatnu riznicu različitih vizuala koji vam mogu pomoći prenijeti poruku da ste za svoje kupce tu, a tu su i savjeti kako da održite poslovanje putem društvenih mreža.

Objavljujte postove češće

Neka vaši kupci imaju informacije o promjenama koje su uslijedile, kao što je na primjer promjena radnog vremena, mjere zaštite koje su uvedene, mogućnost online narudžbe, dodatna vrijednost koju nudite kupcima, loyalty programi i još mnogo toga. Najprije ažurirajte informacije na stranici, kontakt telefone, radno vrijeme i istaknite preventivne mjere.

Održavajte vezu sa kupcima putem poruka

Kupci će vas kontaktirati putem poruka, a Page Inbox je odličan način da pratite sve poruke koje vam stižu putem Facebooka ili Instagrama. Uvijek možete podesiti i različite vrste automatskih odgovora koje su tu da bi uštedile vrijeme i odgovorile kupcu onda kada vi niste u mogućnosti.
Automatski odgovor može ohrabriti kupca i pokazati mu da ste i dalje tu, te da njegovu narudžbu možete primiti putem Facebooka ili web stranice.

Prebacite aktivnosti online

Ukoliko postoji prostor, prebacite svoje aktivnosti online, posebno sada kada korisnici provode više vremena na društvenim mrežama. Ako ste imali zakazan neki događaj, prebacite ga online putem live videa. Također, na live videu možete odgovoriti kupcima na pitanja, predstaviti ponudu proizvoda, objasniti načine i uslove online kupovine, održati live edukaciju ili trening i još mnogo toga. Prije nego počnete live video, najavite ga par dana ranije, a nakon što live video završi, sačuvajte ga kako bi i oni koji dođu poslije mogli pogledati.

Dajte kupcima upute kako naručiti online

Kupcima je važno da imaju otvorenu opciju da od vas poruče proizvode. Vaša je uloga da im objasnite na koji način to mogu uraditi, te kakve mjere zaštite ćete preduzeti kako bi kupac što sigurnije dobio i preuzeo željeni proizvod.

I naravno, čuvajte sebe i druge.

Ukoliko želite da podijelite sa nama zanimljiv slučaj ili rješenje koje ste vi implementirali u svom biznisu, ili pak trebate pomoć, budite slobodni da nas kontaktirate.

[su_button url=”https://lilium.ba/kontakt.php” target=”blank” style=”3d” background=”#2bbd9c” color=”#ffffff” size=”7″ wide=”yes” center=”yes” icon=”icon: arrow-circle-right” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Kontaktirajte nas![/su_button]

Izvor: Facebook