Razumijevanje prednosti dinamičkih oglasa je prilično jednostavno. Zamislite da imate stranicu na kojoj prodajete različite proizvode za muškarce, žene i djecu. Sada, u okviru svake od navedenih kategorija imate više desetina podkategorija. Unutar njih desetine ili čak stotine različitih proizvoda. Npr. kategorija “Žene” ima više podkategorija, između ostalih i “Cipele”. Kad kliknete na “Cipele” onda birate između stotinu različitih cipela. Pa su tu sad: patike, sandale, čizme, čizme do koljena, čizme preko koljena, papuče, i sl.
Koliko su nam bitni potencijalni kupci koji su bili na našoj stranici i gledali određene proizvode? Ovo su često najbitniji posjetioci jer su upravo oni pokazali interes za neke od naših proizvoda. Ako imamo e-commerce bitno nam je da znamo da li su proizvod dodali u korpu i završili kupovinu. Ako su dodali proizvod u korpu, a nisu završili kupovinu, možda im treba mali podsjetnik da završe ono što su započeli.
Ovdje na scenu stupa dinamički oglas
Osnovna prednost dinamičkog oglasa jeste da on zapravo automatski personalizuje oglas i pogađa upravo tamo gdje treba. Ako biste ipak željeli napraviti dinamički oglas koji nije automatski, onda biste trebali za svaki od proizvoda napraviti custome audience. Dakle, ključna prednost dinamičkog oglasa je upravo ta što automatizuje ovaj proces.
Facebook dinamički oglas automatski promovira proizvode ljudima koji su pokazali interes posjetom web stranice ili korištenjem aplikacije. Jednostavno, nakon što postavite kampanju ona će nastaviti raditi za vas tražeći prave ljude za vaš proizvod, i to koliko dugo vi to želite, a uvijek sa up to date prikazom cijene i dostupnosti.
Ako je vaša web stranica napravljena preko Shopyfy-a, Megento-a ili BigCommerce-a, vi automatski možete postaviti dinamički oglas za vaš biznis.
Evo kako bi to izgledalo na Shopify-u
- Ulogujete se u Shopify
- Kliknite na + znak u Shopify admina
- Idite na Learn more
- Klik Add channel
- Zatim Facebook iz Shopify admina
- Klik Get started
- I na kraju Connect account
- Dozvolite Shopify-u da se poveže s vašom Facebook stranicom. Facebook će nakon verifikacije vašeg profila dozvoliti povezivanje.
Najbolji način shvatanja prednosti oglašavanja za E-commerce jesu različiti case study. Da ne bih sad pisala nadaleko i naširoko, na sljedećem LINKU ćete naći dosta korisnih iskustva i informacija od uspješnih E-commerca.
Kako početi?
Prvi korak koji trebate napraviti je svakako instaliranje Facebook pixel-a. U nekim od od sljedećih tekstova ćemo pisati više o istom.
Nakon postavljanja pixel-a, potrebno je “ugraditi” pixel na stranice online kataloga kako bi dobili precizne podatke o proizvodima koji su bili privlačni potencijalnim kupcima. To su npr. proizvodi koje su potencijalni kupci dodali u korpu za kupovinu, ali kupovinu nisu obavili do kraja. U ovom slučaju je idealno koristiti dinamički oglas u Carousel formatu. Na ovaj način dolazimo do potencijalnih kupaca rotiranjem baš onih proizvoda koje su potencijalni kupci već gledali. Dakle baš onih proizvoda za koje su već pokazali interes. Jednostavnije rečeno, podsjećamo ih da su u korpu ubacili cipele i da one čekaju da bude kupljene.
Carousel oglas je onaj koji pokazuje dvije do tri slike npr. različitih proizvoda. Možete ih povlačiti desno-lijevo i tako pregledati. Pored slika je moguće prikazati i dva do tri videa.
Kako dodati katalog proizvoda ako nemate neku platformu poput Shopify, Magento ili BigCommerce?
Dakle, dodavanjem kataloga proizvoda povezujete vašu web stranicu ili aplikaciju sa proizvodima. Također, ono što je poenta cijelog ovog teksta jeste da imate mogućnost doći do većeg broja potencijalnih kupaca za koje postoji veća šansa da će kupiti proizvode koje nudite.
Uđite na vaš Facebook Ads Manager i kliknite na All Tools. Ispod kategorije Assets ćete vidjeti Product Catalog. Sljedeći korak je da klikom na Create kreirate svoj katalog biranjem opcije koja odgovara vašem biznisu. Nakon što ste dali ime katalogu i kliknuli Create, idete na opciju Add Product Feed gdje ćete dodati katalog i valutu. Od vas zavisi da li ćete dodati jedan ili više proizvoda.
Kad ste dodali katalog, idete u Ads Manager i prilikom biranja vrste kampanje, birate Product Catalog Sales. Izaberite Product Catalog koji ste prethodno dodali (prepoznat ćete isti po imenu kojeg ste mu dali) i kliknite na Continue. U iskočnom prozoru označite pixel koji je također prethodno postavljen. Dalje postavljanje oglasa je malo drugačije (ništa strašno) u odnosu na druge vrste kampanja. Birajte koje proizvode želite, zatim koga targetirate. Ovdje ćete primjetiti brojne odlične mogućnosti. Npr. targetiranje osoba koje su u posljednjih 7 dana (imate mogućnost sami unijeti broj dana koji želite) posjetili web stranicu i dodali proizvod/e u korpu. Ili osobe koje su samo gledale proizvode, ili možemo ponovo targetirati ljude koji su kupili neki od proizvoda, i sl.
Brojne su mogućnosti targetiranja koje zahtjevaju poseban tekst, pa se neću dugo zadržavati na tome. U svakom slučaju vrijedi svaku od navedenih testirati i vidjeti koja donosi najbolju prodaju.
Kao i uvijek, dalje birate Placement i Schedule, pa idete na sljedeći korak u kojem birate format. Imate mogućnost da birate između Carousel-a ili jedne slike. Ako odaberete Carousel, slike će biti povučene sa URL-a kojeg unesete. Dalje, pratite opcije i puštate oglas.
I to je to. Upravo ste postavili dinamički oglas. Sada kad znate koje su prednosti dinamičkog oglasa jednostavno možete povećati prodaju sa svoje web stranice.
Izdvojite par sati i pročitajte tekst sa sljedećeg LINKA . Postanite Facebook maestro.