Lilium

Šta se dogodi na internetu za 60 sekundi?

[su_heading size=”15” margin=”30”]Koliko često koristite Google pretraživač? Koliko se puta dnevno logujete putem Facebooka kako biste provjerili koje su to novosti na vašem feedu? Odgovor je: vjerovatno previše.[/su_heading]

U toku jednog radnog dana 60 sekundi vam može izgledati kao da ništa konkretno ne možete uraditi za to vrijeme. S druge strane prema podacima koje su objavili Lewis and Chadd Callahan iz Cumulus Media, 60 sekundi znači mnogo za vas i vaš biznis.

Umjesto da se fokusiramo na trendove ili predviđanja u svijetu digitalnog marketinga, u narednim redovima fokusirat ćemo se na aktivnosti koje se dese tokom 60 sekundi na internetu. Bez obzira, koristite li neku od dolje navedenih društvenih mreža i platformi, ove informacije će vam biti od značaja za vaš biznis.

60 sekundi na internetu

  • $996,956 potrošeno online
  • 3,8 miliona Google pretraga
  • 1 milion Facebook logovanja
  • 347,222 Instagram prelistavanja
  • 87,500 Tweetova
  • 188 miliona poslanih mailova
  • 18,1 milion tekstualnih poruka
  • 390,030 preuzetih aplikacija sa Google Playa i App Storea
  • 41,6 miliona poslanih poruka putem WhatsAppa i Messengera
  • 4,5 miliona YouTube pregleda
  • 694,444 pregledanih sati na Netflixu
  • 2,1 milion kreiranih snapova
  • 41 pretplata na muzičke serivse

Ovi podaci su nevjerovatni. Zaustavite se na trenutak i razmislite na koji način možete iskoristiti ove podatke kako biste poboljšali aktivnosti i efikasnost vašeg brenda na društvenim mrežama. Također, bitno je da analizirate prisutnost vašeg brenda na društvenim mrežama, postoje li neke od navedenih mreža na kojim vaš brend nije prisutan, a da se tu nalazi vaša ciljna skupina.

Vaši potencijalni korisnici koriste sve ove kanale svakodnevno. Stoga, razmislite o tome postoji li prilika da unaprijedite vaše poslovanje. Ukoliko imate poteškoća sa analizom i odabirom društvenih mreža koje su pogodne za vaš biznis, kontaktirajte nas, a mi ćemo predstaviti plan pomoću kojeg će vaš biznis biti prisutniji i uspješniji na društvenim mrežama.