Lilium

Digitalni marketing u dobrom društvu: Osvrt na Techcruise konferenciju

[su_heading size=”18″ margin=”30″]Tokom protekle sedmice imali smo priliku prisustvovati i učestvovati u regionalnoj poslovno-tehničkoj konferenciji, Techcruise. [/su_heading]

Pored činjenice da su se kolege Edin i Semir predstavili sa svojim temama i podijelili sa učenicima korisne savjete u vezi digitalnog marketinga – Facebook oglašavanja i E-commerca na Facebooku, imali smo priliku čuti kolege iz industrije i struke, kao i mnoge druge stručnjake iz različitih oblasti poslovanja, ali i sresti se sa klijentima, napraviti sastanke i još mnogo toga.

Ovo kratko putovanje u Lukavac, na predivno jezero Modrac, najveće vještačko akumulaciono jezero na prostorima bivše Jugoslavije, je bilo veoma korisno i jako zabavno. Pored zvaničnog dijela konferencije, predavanja i radionica, nismo se zaboravili družiti, smijati, fotografisati, otići na vožnju brodicom… 🙂 Odlična atmosfera i lokacija, fantastična hrana i ljudi, potpun doživljaj.

Edin Halilovic i Semir Music

 

Pohvalit ću Edina i Semira koji su održali još jedno vrlo zanimljivo i edukativno predavanje na temu oglašavanja na Facebooku, u punoj sali Sjever, jednoj od četiri sale u kojima se konferencija održala. Sve pohvale za organizatore Techcruise konferencije koji su doprinijeli da se svi osjećamo kao kod kuće, ili pomalo pokraj “mora”. Mislili su na sve detalje pa i na zabavu tokom pauza uz VR igrice, kutke za osvježenje, promotivne štandove sponzora i nagradne igre.

Meni je bilo posebno drago da sam imala priliku upoznati gospodina Miroslava Vargu, Google Ads stručnjaka, koji vjerovatno ima više provedenih sati online, nego ja godina života i zaista je čast kada imate priliku čuti vijesti, novosti i zanimljivosti iz struke od nekoga sa toliko iskustva. Čak smo uspjeli i kolegu Mevludina “izvući” iz kancelarije i nagovoriti da sa nama pođe u Lukavac. Rekao je da ne žali jer je čuo iskustva kolega iz agencije Escape iz Osijeka, pretežno kolega koje rade isti ili sličan posao kao on u našoj agenciji. Moram priznati da zaista moraš biti posebno “zaljubljen” u Google Ads da bi sa ovakvom strašću govorio, ali i radio, na ovoj platformi. Posebni neki ljudi, Mevludin, Adam, Diana i Zorin 🙂

Hvala Miroslavu Vargi koji je nesebično dijelio svoje “digitalno” iskustvo na predavanjima, ali i tokom zajedničkog druženja i networkinga. Kada pohvale dođu od ovakog eksperta, onda znate da ste na dobrom putu.

Miroslav Varga i Semir Music - digitalni marketing

Simultano u drugim salama su se održavala predavanja koja su obuhvatila sve druge “digitalne” teme ali i biznis, prodaju i tako dalje. Kamo sreće da smo mogli biti svuda u svako vrijeme, ali nismo, držali smo se naše industrije.

Ono što smo svakako znali, jeste koliki uticaj imaju društvene mreže na sve nas, ali je posebno zanimljivo što nikada prije nismo imali alate koji su mogli da nas procijene bolje od porodice, prijatelja ili partnera. Moć digitalnog oglašavanja je u tome što svoje proizvode/usluge nudite onim ljudima koji su zainteresovani u tom momentu za njih.

Zašto i kako to znamo? Prije svega, dali smo mašinama da “barataju” informacijama o nama i plasiraju nam ono što nas interesuje. Dakako da bez ljudi mašine ne bi ni postojale, ali mašine mnogo bolje od ljudi percipiraju veliku količinu informacija u jednom momentu i pomažu nam da te informacije kvalitetno iskoristimo.

digitalni marketing
Izvor:  Escape Ltd prezentacija istraživanja University of Cambridge 

Zaključak: Nakon nekoliko godina online, Google i Facebook nas poznaju mnooogo bolje nego što poznajemo sami sebe 🙂 .

Ako pratite naš Instagram profil, sigurno ste vidjeli da smo bogatiji za dva nova člana tima, Sanjina i Dženana, zbog čega smo iskreno sretni. Unijeli su u naš tim dodatno iskustvo i odličnu atmosferu. Posebno smo sretni jer su i oni imali priliku slušati predavanja, sresti se sa postojećim i potencijalnim klijentima i družiti se sa ostatkom ekipe.

Lilium digital tim

Završit ću ovaj kratki osvrt na protekli vikend sa mislima o tome kako je dobro, značajno i veliko, što imamo ovakve događaje koji nas spajaju i čine da ova industrija raste. Međutim, kao i u svemu, industrija, kompanija, ili agencija, ne bi bili uspješni da ne postoje ljudi koji stoje iza njih/nje. Hvala kolegama uz koje ovakvi događaji, druženja, pa i posao, nisu obaveza već zadovoljstvo.

Podijelite sa nama vaša iskustva!