Lilium

Brzina web stranice kao ključ uspješnog social media marketinga

[su_heading size=”13″ margin=”30″]U proteklih nekoliko godina otkako naša agencija postoji i otkako radimo na implementaciji digitalnih kampanja, imali smo priliku susresti se sa preko 250 klijenata iz različitih industrija. Svaki klijent je imao različite potrebe i zahtjeve, stoga je bilo potrebno svakome od njih pristupati na drugačiji način. Implementirali smo mnoštvo uspješnih kampanja, te imali priliku mnogo puta čuti priče naših klijenata o tome kako im je digitalni marketing povećao prodaju, poboljšao vidljivost i generalno unaprijedio poslovanje. Međutim, ono što smo primijetili u proteklih nekoliko godina jeste da na našim prostorima još uvijek nije dovoljno razvijena svijest o tome koliko je važno imati kvalitetnu web stranicu kako bi i svi ostali segmenti poslovanja dobro funkcionirali.[/su_heading]

Kada govorimo o uspješnosti kampanja na društvenim medijima, onda moramo istaknuti da se sva pažnja u potpunosti usmjerava na to koje se tehnike i alati za oglašavanje koriste, a vrlo malo ili skoro nimalo pažnje se obraća na to kakvo je iskustvo korisnika nakon što klikne na oglas i dođe na određenu web stranicu. Ipak, za uspješnu digitalnu kampanju potrebno je mnogo više – sve od dobro postavljene i implementirane kampanje, kvalitetnog targetiranja, privlačnog oglasa do optimizirane, responzivne, interesantne i relevantne web stranice spada u faktore koji direktno odlučuju o tome da li će kampanja biti uspješna i da li će klijentu donijeti željene rezultate. Vaša kampanja može biti savršena, ali ako vam se web stranica sporo učitava, nikada nećete doći do željene konverzije.

Iskustvo korisnika na vašoj web stranici je od neizmjerne važnosti, a ključni faktor za njihovo zadovoljstvo jeste brzo učitavanje web stranice. U nedavno spovedenoj studiji koja je rađena sa 750 korisnika i 395 marketara, još jednom je dokazano da je brzina učitavanja web stranice presudan faktor i da je čak i mnogo bitnija nego što smo mislili.

[su_box title=”Ključna saznanja” box_color=”#D3E1EA” title_color=”#080808″]

  • Kada je u pitanju čekanje da se stranica učita, mnogi korisnici misle da su mnogo strpljiviji nego što zaista jesu
  • Skoro 70% korisnika je priznalo da brzina učitavanja web stranice direktno utječe na njihovu odluku da li će završiti kupovinu na toj stranici
  • Iako znaju da je od ključne važnosti, većina marketara i dalje ne stavlja brzinu učitavanja visoko na listi prioriteta[/su_box]

Jeste li brži od tri sekunde?

U protekle tri godine, veličina prosječne web stranice se uduplala, dok se na brzini internet konekcije nije desio neki značajan pomak. Dakle, sada je potrebno oko 15 sekundi da se stranica učita na vašem mobilnom uređaju. Ako imamo na umu da će više od pola posjetilaca napustiti vašu web stranicu ukoliko moraju čekati više od 3 sekunde da se ona učita, onda nam je jasno da moramo biti brži. Mnogo brži.

Prema Googleovim preporukama, optimalna brzina učitavanja web stranice je 5 sekundi ili manje. Ukoliko korisnik mora čekati više od 5 sekundi da se stranica učita, velika je vjerovatnoća da će biti isfrustriran i pobjeći s vašeg weba glavom bez obzira. Google ne želi da korisnici budu isfrustrirani, stoga će dati sve od sebe da ukloni vašu web stranicu iz organskih rezultate pretrage. Search ads će vam pomoći, ali budite spremni da uložite mnogo više novca nego što bi vam inače bilo potrebno.

[su_quote cite=”Andy Crestodina, Orbit Media”]Web stranice nemaju traku za učitavanje. Ukoliko je stranica spora, posjetilac ne zna da li će joj trebati još 500 milisekundi ili 15 sekundi da se učita. Ili se možda neće nikad ni učitati. A dugme back je tu, na dohvat ruke.[/su_quote]

Stoga savjetujemo da odmah posjetite Googleovu stranicu Test My Site i saznate kako kotirate!

Nestrpljivi korisnici

Jedna od glavnih odlika pripadnika modernih generacija jeste nestrpljivost i izuzetno kratak raspon pažnje. U istraživanju sprovedenom na 599 korisnika, najviše njih je tvrdilo da će čekati 4 do 6 sekundi na učitavanje web stranice. Da stvar bude još ozbiljnija, Googleovi izvještaji pokazuju da korisnici ne čekaju čak ni toliko, već da je 3 sekunde njihov maksimum.

brzina web stranice
Izvor: Unbounce

Zanimljiva je i činjenica da su Android korisnici dosta strpljiviji od iOS korisnika.

[su_box title=”iOS korisnici vs. Android korisnici” box_color=”#D3E1EA” title_color=”#080808″]Od korisnika koji će na učitavanje stranice čekati 1 do 3 sekunde, čak 64% su iOS korisnici, dok je samo 36% Android korisnika. Od onih koji će čekati 11 do 13 sekundi, samo 36% je iOS korisnika, dok preostalu većinu čine Android korisnici.[/su_box]

Bez brze stranice nema ni prodaje

Prema istraživanjima, na korisnikovu odluku da li će završiti kupovinu na određenoj stranici direktno utječe brzina te stranice. Kada korisnici pretražuju ecommerce stranice, mala je vjerovatnoća da će nešto kupiti ili da će se na stranicu uopće vratiti, ukoliko su imali negativno iskustvo sa učitavanjem stranice. To se posebno odnosi na korisnike koji kupuju preko mobilnih uređaja; njihov tempo je jako brz, stalno su u pokretu i očekuju od svih stvari i ljudi iz okruženja da prate njihov tempo.

brzina kupovina
Izvor: Unbounce

Da li ste znali da i spol direktno utječe na odluku o kupovini?

[su_box title=”Žene žele više!” box_color=”#D3E1EA” title_color=”#080808″]86% mladih žena nasuprot 14% mladih muškaraca približnih godina je reklo da će napustiti web stranicu i neće završiti kupovinu ukoliko je stranica spora.[/su_box]

Zašto brzina web stranice i dalje nije na listi prioriteta?

Svijest o važnosti upotrebe digitalnog marketinga raste, a shodno tome se povećavaju i ulaganja u ovaj vid oglašavanja, što je veoma pozitivno i ohrabrujuće. Da bismo opravdali ovu vjeru u digitalno oglašavanje, potrebno je klijentima donijeti željene rezultate, odnosno očekivane konverzije. Poražavajuća činjenica je da je 81% marketara svjesno koliko brzina web stranice utječe na konverzije, ali i dalje ne smatraju brzinu jednim od prioriteta. Samo 3% njih je stavilo poboljšanje brzine učitavanja na listu top prioriteta u 2019. godini.

brzina web stranice
Izvor: Unbounce

[su_quote cite=”Krista Seiden, Analytics Advocate@Google”]Brzina web stranice je jedan od najvažnijih a najčešće zanemarenih faktora koji direktno utječu na privlačenje pažnje posjetilaca, zadržavanje posjetilaca i, na kraju, konvertovanje posjetilaca u kupce. Poduzimanje mjera za poboljšanje brzine učitavanja i smanjenje vremena čekanja je upravo ono što može napraviti razliku između uspjeha i neuspjeha.[/su_quote]

Vrijeme je da se krene

Vaša web stranica je prezentacija vašeg biznisa i vaše ogledalo u digitalnom svijetu. Posljednje što biste željeli od vaše web stranice jeste da frustrira korisnike i predstavlja vas u negativnom svjetlu.

[su_box title=”Zamislite sljedeću situaciju: ” box_color=”#D3E1EA” title_color=”#080808″]Korisnici dolaze na vašu web stranicu. Ukoliko stranici treba više od 3 sekunde da se učita, pola njih će najmanje jednom pokušati osvježiti stranicu u nadi da će to pomoći. Nažalost, njih 22% će odmah zatvoriti vašu web stranicu, a čak 14% će automatski otvoriti stranicu vaše konkurencije. Ako ste danas imali 1.000 posjetilaca, računajte da ste njih 360 zauvijek izgubili.[/su_box]

Savjetujemo vam da ne sjedite skrštenih ruku i gledate kako posjetioci odlaze sa vašeg weba, a vaše poslovanje pritom stagnira. 2019. godina je godina brzine! Kompanije koje u ovoj godini budu mogle korisnicima isporučiti ono što im treba brzinom svjetlosti su kompanije koje će imati bolje Quality Scoreove, bolje pozicionirane oglase, više leadova, bolju prodaju i upravo su one te koje će napraviti razliku.

Naš IT team vam može pomoći da svoju stranicu dovedete do savršenstva i na taj način napravite razliku u 2019. godini.

[su_button url=”https://lilium.ba/kontakt.php” target=”blank” style=”3d” background=”#D3E1EA” color=”#00000″ size=”7″ wide=”yes” center=”yes” icon=”icon: arrow-circle-right” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Kontaktirajte nas![/su_button]