Lilium

Brendirajte se na LinkedInu u tri jednostavna koraka

[su_heading]LinkedIn je poslovna društvena mreža koja postoji već petnaest godina i koja ima za cilj povezivanje poslodavaca sa potencijalnim zaposlenicima, kao i networking. Bez obzira da li ste voditelj marketinga u velikoj kompaniji, radite u marketinškoj agenciji, vodite svoj mali biznis ili ste pak student, LinkedIn je odlična društvena mreža za sve koji žele da istraže nove poslovne prilike ili da se povežu sa ljudima iz svijeta biznisa od kojih mogu mnogo da nauče ili da naprave određeni vid saradnje.[/su_heading]

U bilo kojoj od gore navedenih pozicija da se nalazite, kako biste se istaknuli na ovoj društvenoj mreži, potrebno je da radite na svom ličnom brendiranju. Izgradnja vašeg ličnog brenda na LinkedInu je dugotrajan proces koji zahtijeva strpljenje, i za razliku od onoga što mnogi misle – kreiranje i optimiziranje vašeg LinkedIn profila je samo prvi korak vašeg ličnog brendiranja.

Zapamtite: Vaša prisutnost na LinkedInu, a ne vaš LinkedIn profil, je vaš brend.

Najvažniji dio vašeg brendiranja na LinkedInu je da utvrdite kako želite da se predstavite, koju vrijednost želite da ponudite i kako da dođete do pravih ljudi kroz svoje postove. A ako ste upoznati kako funkcionira LinkedIn algoritam i kako se često mijenja bez prethodnog obavještenja – doseći do prave publike je izazov!

Kao i druge društvene mreže, tako i LinkedIn nastoji da ljude zadrži na platformi i što više ih angažuje, te iz tog razloga favorizuje određene tipove sadržaja u odnosu na neke druge. U nastavku vam dajemo tri savjeta kako da budete primijećeni na LinkedInu:

U većini slučajeva ljudi su aktivni na nekim drugim društvenim mrežama prije nego što odluče da naprave nalog na LinekdInu.

Prvo pravilo je da ono što objavljujete ne Facebooku, Instagramu ili Twitteru, nije pogodno i za LinkedIn!

Na ovoj društvenoj mreži treba da dijelite samo onaj sadržaj koji može da bude od koristi i drugim ljudima, posebno onima sa kojima ste povezani i da se poslovno predstavite na najbolji mogući način kako biste došli do bolje poslovne prilike.

Nemojte “kačiti” vanjske linkove, pišite postove na LinkedInu! To će vam sigurno povećati doseg objave. Primjerice, možete podijeliti neki savjet sa svojom publikom. Ovdje je bitno da poznajete vašu pubiliku i da ste svjesni koliko ona zna ili ne zna o određenoj temi. Savjet koji dijelite mora biti od koristi vašoj publici i eventualno riješiti joj neki problem. “Previše osnovni” ili “suviše napredni” savjeti neće vam dati dobre rezultate.

Također potrebno je da savjeti budu iz polja vašeg poslovnog interesovanja, jer čitatelji mogu osjetiti autentičnost vašeg posta. Pored kratkih savjeta možete podijeliti vaše mišljenje o temi koja je aktuelna na mreži sa drugim članovima. Takvi postovi mogu oblikovati i izgraditi vaš lični brend na LinkedInu ili možete podijeliti vaša lična poslovna iskustva jer ljudi vole da pročitaju nešto “iz prve ruke”.

Kako biste ostvarili što veći doseg i dobili što veći broj pratilaca, nezaobilazna stvar je da ponudite ljudima nešto u potpunosti besplatno!

Uzmimo za primjer jednog iskusnog prodajnog agenta koji je tek napravio nalog na LinkedInu. Za početak, potrebno je zapratiti određeni broj ljudi kojima će plasirati sadržaje koje objavljuje. Kako bi se brendirao, jedan takav prodajni agent treba svojim pratiocima ponuditi priliku da od njega nauče nešto novo. Dovoljno je da napiše post u kojem će reći da poziva sve zainteresirane da mu se jave u komentare ili u privatnu poruku, a on će im zauzvrat napisati neke korisne savjete koji im mogu pomoći da bolje prodaju ili će im poslati besplatan priručnik sa korisnim savjetima.

Ono što je nevjerovatno privlačno svim korisnicima LinkedIna su i video sadržaji.

Ukoliko naš iskusni prodajni agent odluči snimiti kratki video u kojem će podijeliti sa svojim pratiocima korisne savjete o prodaji, zagarantovano je da će takav sadržaj imati izuzetno veliki doseg, te izazvati reakcije pratilaca. Kada sve to popratiti sa nekoliko relevantnih, a popularnih hashtagova, može biti siguran da je na pravom putu da se brendira i postane influencer na ovoj društvenoj mreži.