[su_heading size=”18” margin=”30”]Mnogo je razloga zbog čega bi u vašoj poslovnoj komunikaciji važan segment trebao biti email marketing. Može vam omogućiti komunikaciju sa potencijalnim klijentima, ali i da dođete do njihove određene reakcije odnosno akcije da koriste vaše usluge.[/su_heading]
Ako osmislite dobar plan, možete se približiti vašim potencijalnim kupcima ili korisnicima, pa onda i razviti i održavati odnos s njima. Uz dobru strategiju možete se približiti vašim korisnicima, razviti i održavati odnos s njima. Evo recimo možete praviti posebne ponude kupcima na dan njihovog rođendana neke posebne ponude ili na važne datume i slične događaje. Svi vole kada se o njima brinete, a takvim nekim potezom možete zadobiti velike simpatije.
Odakle i kako krenuti?
Prije svega posvetite se kontaktima vaših potencijalnih korisnika. Prikupite mail adrese, a onda vodite računa i da izaberete alat kojim ćete komunicirati. Ako pitate nas onda predlažemo definitivno Mailchimp, koji je veoma jednostavan i lako ćete ga savladati čak i ako se prvi put susrećete sa ovom vrstom komunikacije.
Nakon što unesete kontakte, vrijeme je da iste i podijelite u manje grupe ovisno o kategorizaciji mailova, tako da možete slati i personalizirane i određenim grupama relevantne mailove. Tako postižete veću vjerovatnoću za otvaranjem maila i više klikanja unutar istog.
Uvijek imajte određen dan i vrijeme kada ćete slati svoje mailove, jer će to uticati na to hoće li kontakti otvarati to što dobiju, pa dobro razmislite kada ćete uraditi onaj klik na ikonicu send 🙂 Možda vam u tome može pomoći Google Analytics.
Mi definitivno predlažemo jutarnje sate kada je većina ljudi na svojim uređajima i provjerava svoje inboxe (posebno na početku radnog vremena između 8 i 10 sati). Ali to opet zavisi od toga koja je vaša ciljana publika, pa ne bi bilo loše da testirate dane i vrijeme slanja kako biste otkrili ono najbolje.
U vrijeme digitalizacije, svima nam je zatrpan inbox, pa vodite računa da se istaknete i privučete potencijalne korisnike da kliknu baš na vaš mail. Sadržaj prilagodite svom poslovanju, dajte im određenu vrijednost i ne zaboravite na specijalne ponude.
A kako to postići?
Vaš email mora biti jednostavan, jasan, čitljiv:
- naslov neka bude što kraći
- ako šaljete samo jednom korisniku, onda mu se obratite imenom
- pišite kratke rečenice i jasne (vodite računa da je pregledno) – korisnici nemaju vremena čitati nepregledne mailove
Email marketing daje itekako dobre rezultate, pa ako niste počeli više ne čekajte nego krenite. Prikupite kontakte, odaberite dobar alat, osmislite jasne, koncizne i interesantne poruke i počnite takvu komunikaciju sa svojim potencijalnim korisnicima i kupcima.