Lilium

7 načina da spriječite pad organskog reacha

[su_heading size=”13” margin=”30”]Da li ste osjetili pad organskog reacha na društvenim mrežama? Iako vama se već sada čini da je broj ljudi do kojih dolazite organskim putem jako mali, svi pokazatelji ukazuju na to da nas očekuje još veći pad organskog reacha u budućnosti. [/su_heading]

U ovom članku se nalaze odgovori kako se izboriti sa padom organskog reacha i na taj način zadržati željeni promet.

1. Poznavanje algoritama

Kako biste unaprijedili svoj sadržaj na društvenim mrežama potrebno je da poznajete algoritme i načine funkcioniranja istih. Algoritmi društvenih mreža baziraju se na tri glavna principa:

  • Dosljednost
  • Relevantnost
  • Angažman

Svaka društvena mreža na svoj način distribuira određeni sadržaj. Ukoliko poznajemo principe i zakonitosti algoritama, onda iste možemo okrenuti u vlastitu korist, odnosno iskoristiti ih za povećanje našeg organskog reacha na društvenim mrežama.

Organski reach na društvenim mrežama

2. Kvalitetan sadržaj

Kada je riječ o kvalitetnom sadržaju, najbitnije je da vaše objave odražavaju kulturu i duh vašeg biznisa, a da su u isto vrijeme privlačne vašoj ciljnoj skupini. Jedan od načina da provjerite kvalitet vaših objava jeste da kroz različite ankete na društvenim mrežama zamolite pratioce da ocijene vaš sadržaj, ukažu na moguće probleme ili da vam daju pozitivan feedback na dosadašnji sadržaj.

3. Dijeljenje sadržaja vaših pratilaca

Dijeljenje sadržaja koje vaši pratioci objavljuju na svojim profilima, a tiču se vašeg biznisa, efikasna je strategija uz pomoću koje možete poboljšati organski reach na platformama. Ukoliko su vaši pratioci isprobali vaš proizvod ili posjetili vašu prodavnicu, te svoje iskustvo podijelili na društvenim mrežama, nipošto nemojte propustiti priliku da podijelite ovaj izuzetno vrijedan user-generated content. Ovakav sadržaj će donijeti veći reach i bolji angažman, a ujedno ćete i pratiocima pričiniti zadovoljstvo, jer će se osjećati posebno zato što ste baš njihove objave podijelili.

Dijeljenje sadržaja

[su_quote cite=”Stackla” url=”https://stackla.com/resources/reports/bridging-the-gap-consumer-marketing-perspectives-on-content-in-the-digital-age/”]“51% ljudi izjavilo je da će ostati vjerni brandu i kupovati ako objave njihovu fotografiju, video ili članak o njima“ [/su_quote]

4. Kreiranje unikatnog sadržaja za svaku platformu

Jedinstven i unikatan sadržaj na svakoj društvenoj mreži je odličan način da spriječite pad organskog reacha. Na primjer, različite opcije na društvenim mrežama koje mogu povećati angažman i interesovanje publike su Instagram story objave, ankete na Instagram story objavama, Facebook story objave, YouTube story i druge.
Ovi alati će doprinijeti da monotoniju na vašim društvenim kanalima razbijete, da zainteresujete publiku i stupite u jednu vrstu interakcije sa njima, a to na kraju može donijeti i nove pratioce na ovim mrežama.

5. Influenser marketing

Kada je riječ o influenser marketingu, potrebno je da pronađete odgovarajuće influensere koji će na pravi način predstaviti vaš proizvod ili brend. Korisnici društvenih mreža vrlo lako mogu vidjeti kada je riječ o promociji na ovaj način. Stoga, bitno je da uradite analizu i da ustanovite koji su to influenseri koji imaju ciljnu skupinu koja ujedno odgovara vama i vašem brendu kako biste postigli željene rezultate. Vaš biznis će sigurno dobiti željenu vidljivost nakon ovakve kampanje, te će ljudi lakše i brže stupiti sa vama u kontakt, a to će rezultirati i porastom organskog reacha.

6. Instagram story

Objavljivanje Instagram Storyja ima pozitivan efekat na organski reach. Koristeći hashtagove i lokaciju, dobit ćete veći reach na svom accountu. Također, Story objave mogu biti interesantne iz nekoliko razloga: tu možete postavljati zanimljive stvari i dešavanja koja će predstaviti kulturu i duh firme ili organizacije koju predstavljate.

Ipak, trebate se potruditi i unijeti dašak kreativnosti i inovativnosti u ove objave, a Instagram je tu ponudio različite vrste opcija: gifovi, stickeri, ankete, različite mogućnosti snimanja, mogućnost postavljanja pitanja, timera za odbrojavanje itd. Vaše je da odvojite vrijeme i posvetite vrijeme ovoj mreži, posebno ukoliko ciljate mlađu populaciju.

Instagram live  
7. Live video

Live video je jedna od najpopularnijih pogodnosti koju nude Facebook i Instagram. Live prikazi na Facebooku i ostalim mrežama su idealni iz razloga što omogućavaju direktnu interakciju sa vašim korisnicima, te pomažu u podizanju svijesti o brandu, kao i u podizanju organskog reacha. Također, prednosti live videa je što se korisnici mogu upoznati sa vašim timom, proizvodima i uslugama ili na jednostavan način mogu dobiti odgovore na postavljena pitanja, i to uživo.

Jedan od najboljih pokazatelja trenutne situacije su vaše online analitike, te je potrebno konstantno pratiti dostupne informacije. Najviše pažnje trebate posvetiti stvarima koje su doprinijele pozitivnim rezultatima, pomoću kojih možete unaprijediti rezultate u budućnosti.

Društvene mreže imaju za cilj da svojim korisnicima prikažu samo onaj sadržaj koji im je zanimljiv. Danas je zbog velike količine stranica i naloga koji objavljuju razne sadržaje teže doći do vaše ciljne skupine. Organski reach nije u potpunosti nestao, ali je zabilježio značaj pad, što su zasigurno osjetili svi korisnici društvenih mreža. Ukoliko radite na kvalitetnoj izgradnji vašeg brenda online, vaši pratioci će to zasigurno prepoznati, te ćete i dalje imati priliku da se izdvojite u odnosu na konkurenciju i budete vidljivi vašoj ciljnoj publici.