Lilium

Kako plasirati oglas na najbrže rastućoj društvenoj mreži?

[su_heading size=”15” margin=”30”]Krajem prošle godine smo završili sa edukacijom “Digitalni marketing i društveni mediji” koju smo realizirali u saradnji sa Bosanskim kulturnim centrom Kantona Sarajevo. Imao sam priliku da sarađujem sa mladim ljudima za koje često kažemo da pripadaju “digitalnoj generaciji”.  Primijetio sam da većina polaznika uopće nije imala nalog na Facebooku, te da su najčešća pitanja bila vezana za Instagram i kako mogu plasirati svoj oglas na najbrže rastućoj društvenoj mreži.[/su_heading]

Instagram kao platforma još uvijek nije prezasićena oglasima, stoga može pomoći malim i velikim firmama da promoviraju svoje proizvode ili usluge, pronađu svoje potencijalne kupce i u konačnici povećaju prodaju. Instagram je najvidljivija platforma u Facebook porodici, te ako je koristite na pravi način možete se istaći u odnosu na druge oglašivače i biti primijećeni. Kroz ovaj blog, upoznat ću vas sa četiri formata koja možete koristiti za oglašavanje na Instagramu:

[su_list icon=”icon: check-square-o” icon_color=”#ef4236”]

  • Fotografija
  • Video zapis
  • Carousel
  • Instagram Story

[/su_list]

Ako želite da vaši oglasi na Instagramu ostvare maksimalne rezultate, potrebno je da se pridržavate sljedećih specifikacija.

Fotografija kao format oglasa

Instagram nam omogućava da fotografiju objavimo u tri formata:

[su_list icon=”icon: check-square-o” icon_color=”#ef4236”]

  • Kvadrat (1:1) minimalne rezolucije 600×600 px
  • Landscape (1,9:1) minimalne rezolucije 600×315 px
  • Vertikalna (4:5) minimalne rezolucije 600×750 px

[/su_list]

Maksimalna rezolucija fotografije je 1936×1936 px, a maksimalna veličina 30 MB. Fotografije trebaju biti u .jpg ili .png formatu. Opis oglasa može sadržavati maksimalno 2.200 karaktera, te je preporuka da odaberete jedan od predloženih poziva na akciju ovisno od cilja vaše kampanje:

[su_spoiler title=”Pozivi na akciju”]

  • Book Now
  • Contact Us
  • Download
  • Learn More
  • Shop Now
  • Sign Up
  • Watch More
  • Apply Now

[/su_spoiler]

Izvor: Blueprint

Video? Idealno rješenje i u 2019. godini

Poznato je da je video bio trend u prošloj godini, te je taj kontinuitet nastavljen i u 2019. godini. Kada su u pitanju formati, rezolucija, pozivi na akciju i dužina opisa, video ima skoro pa identične specifikacije kao i fotografija. Video oglas na Instagramu nema minimalnu dužinu trajanja, ali njegova maksimalna dužina je ograničena na 60 sekundi, te maksimalna veličina video zapisa može biti 4 GB. Uz ove oglase možemo koristiti sljedeće pozive na akciju:

[su_spoiler title=”Pozivi na akciju”]

  • Apply Now
  • Book Now
  • Contact Us
  • Download
  • Install Now
  • Learn More
  • Open Link
  • Play Game
  • Use App
  • Shop Now
  • Sign Up
  • Watch More

[/su_spoiler]

Izvor: Blueprint

Kreativnije + dinamičnije + bogatije = Carousel oglasi

Carousel oglasi pružaju priliku oglašivačima da na drugačiji i kreativniji način ispričaju svoju priču kroz fotografije ili video zapise. Vizuelno vaš oglas će biti dosta bogatiji jer možete iskoristiti minimalno 2 i maksimalno 10 fotografija/video zapisa, linkova i opisa. Oglas mora biti u omjeru 1:1, dok specifikacije kao što su broj karaktera u opisu, rezolucija, formati, trajanje video zapisa i veličina su isti kao i kod gore navedenih oglasa. Pozivi na akciju koje možemo iskoristiti su:

[su_spoiler title=”Pozivi na akciju”]

  • Apply Now
  • Book Now
  • Contact Us
  • Download
  • Install Now
  • Learn More
  • Play Game
  • Use App
  • Shop Now
  • Sign Up
  • Watch More
  • Watch Video

[/su_spoiler]

Važno je napomenuti da pozivi na akciju variraju u zavisnosti od vašeg cilja kampanje.

Izvor: Blueprint

Instagram Story preuzima primat

Instagram Story oglasi imaju vertikalni format (9:16) preko cijelog ekrana koji omogućava impresivno iskustvo u video i foto opcijama. Oglašivači mogu učitati fotografije ili video zapise pomoću filtera, tekstualnog preklapanja i alata za crtanje. Za publiku, oglasi se pojavljuju samo između storyja kada korisnik gleda Instagram storyje svojih prijatelja i nestaju nakon 24 sata. Preporuka je da rezolucija oglasa bude 1080×1920 px. Ako je oglas u formatu videa, pri jednom prikazivanju može trajati maksimalno 15 sekundi, dok ako je u pitanju fotografija, oglas će se zadržati 5 sekundi po prikazivanju. Maksimalna veličina oglasa i za Instagram story je ista kao i kod ranije navedenih oglasa, dakle 4 GB video i 30 MB fotografija. Velika prednost ovog formata oglasa je ta što oglašivači nenametljivo mogu napraviti interakciju sa publikom i ostvariti ciljeve kampanja kao što su Reach, Video Views, Traffic, Conversions i App Installs.

Izvor: Blueprint

Ljudi u Bosni i Hercegovini su skloni razmišljanju “mogu ja to sam”, te iako nisu stručni u određenim oblastima, ipak se upuste i investiraju novac i vrijeme u nešto što ne razumiju najbolje. Nemojte da ponovite grešku koju je većina firmi napravila sa Facebookom i plasirate oglase bez da se informišete o tome kakav oglas treba da bude da bismo dobili najbolje rezultate za uloženi novac. Već ranije smo pisali o formatima oglasa na Facebooku, a ovaj put smo vam pomogli da se pripremite za plasiranje adekvatnih oglasa i na Instagramu. Ako budete trebali dodatnu pomoć, budite slobodni da nas kontaktirate.

[su_button url=”https://lilium.ba/kontakt.php” target=”blank” style=”3d” background=”#ed495a” color=”#ffffff” size=”7” wide=”yes” center=”yes” icon=”icon: arrow-circle-right” text_shadow=”0px 0px 0px #000000”]Kontaktirajte nas![/su_button]