[su_heading]Američka Marketing Asocijacija je vodeća organizacija u SAD-u koja ima za cilj povezivanje stručnjaka za marketing. Asocijacija članovima, pored povezivanja, nudi različite resurse za učenje, organizira treninge i edukacije s ciljem unapređenja industrije marketinga općenito. O značaju ove organizacije govori činjenica da njeni kanali na Facebooku i LinkedInu imaju preko 300,000 pratilaca kumulativno. Asocijacija svojim članovima redovno donosi novosti iz oblasti marketinga i predstavlja platformu na kojoj se mogu naći najbolje poslovne prakse.[/su_heading]
U skladu sa svojim redovnim aktivnostima, AMA je organizirala virtuelnu konferenciju na temu digitalnog marketinga koja je imala doseg do 5,000 profesionalaca iz oblasti marketinga, što nije iznenađenje, obzirom na značaj ovakve promocije u modernom biznisu. Virtuelna konferencija ima niz prednosti u odnosu na standarne konferencije, obzirom da ljudima daje fleksibilnost da mogu prisustvovati iz svojih ureda. Pored toga, komunikacija sa korisnicima je u realnom vremenu putem chat rooma. Ovakav trend je prisutan u posljednje vrijeme i vrlo je praktičan u organizacionom smislu, kako za govornike, tako i za publiku.
Bila je čast i zadovoljstvo govoriti na eventu pored govornika iz Googlea i drugih etabliranih svjetskih kompanija, te ovo predstavlja jednu od najznačajnijih referenci za našu firmu u ovom smislu. Tema naše prezentacije je bila Korištenje Google Analytics i Facebook Adsa kao alata da bi se postigao povrat na uloženo veći od 200%. U tom smislu smo prezentirali dvije studije slučaja iz oblasti medija i auto industrije, a fokus je bio na alatima za mjerenje i načinima kako možemo povećati budžet za oglašavanje na način da osiguravamo direktnu prodaju koja dolazi kroz oglašavanje. Facebook lead generation kampanja uz korištenje alata kao što su Custom i Lookalike Audience i mjerenje konverzija, bili su fokus naše prezentacije.
Prezentacija je bila zahtjevna u organizacionom smislu, obzirom da je potrebno osigurati kvalitetnu konekciju za veliki broj učesnika koji su u isto vrijeme bili online i sretni smo da je prezentacija prošla bez većih tehničkih problema, obzirom na sistemska ograničenja internet provajdera u našoj zemlji koji su poznati po najnižim brzinama interneta u regionu. Bilo kako bilo, sama prezentacija je u tehničkom smislu prošla u najboljem redu. Bilo nam je drago primjetiti da je publika pokazala značajan angažman, što nas ohrabruje da je sadržaj koji smo pripremili bio zanimljiv i koristan, što i jeste bila prvobitna namjera.
Teme koje su interesantne na razvijenim tržištima, a koje se tiču najboljih praksi online oglašavanja, kakve su mjerenje online konverzija, povezivanje direktne prodaje sa online oglašavanjem, mjerenje ROI-a su teme za koje vjerujemo da će vrlo brzo postati značajne i na domaćem tržištu, jer se trendovi relativno brzo prenose i na naše industrije. Još uvijek je mnogo posla na planu treninga i obrazovanja ljudi iz tradicionalnih industrija, kako bi u punoj mjeri razumjeli potencijale za razvoj njihovog poslovanja, a koje omogućavaju savremene digitalne tehnologije.
Na kraju, zanimljivo je istaći da je saradnja sa AMA došla putem LinkedIn komunikacije i naših aktivnosti na ovoj mreži, što još jednom govori o važnosti digitalne komunikacije, naročito ako govorimo o globalnom poslovanju i izvozu proizvoda i usluga, čemu svi težimo.