Lilium

Kako ostvariti veći doseg na Facebooku nakon promjene algoritma?

[su_heading]Sve više vremena provodimo online; kada tražimo određenu pjesmu ili želimo naručiti neki proizvod preko interneta, vođeni smo algoritmom koji zapravo razumije naše navike bolje nego mi sami.[/su_heading]

Algoritmi društvenih mreža omogućavaju kreiranje različitih filtera koji određuju sadržaj koji ćemo vidjeti; uz pomoć ovih filtera prikazuju nam se sadržaji koje želimo vidjeti, a uklanjaju oni za koje nismo zainteresirani.

Društvene mreže kao kanal komunikacije

Bilo da se radi o komunikaciji sa članovima porodice, organizaciji događaja, networkingu, vođenju posla ili informisanju o najnovijim vijestima, društvene mreže su postale glavni kanal komunikacije, kao i izvor informacija.

Mnogi brendovi su izgradili svoje poslovne modele na temelju društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter i LinkedIn. Također, bitno je naglasiti da ne važi jedinstvena formula za sve društvene mreže, nego je potrebno da se svakoj društvenoj mreži posebno pristupa, te da se
na osnovu analize napravi odgovarajuća strategija.

Promjenjivost algoritama društvenih mreža

Kada su društvene mreže nastale, njihova svrha je bila povezivanje ljudi. Vremenom, društvene mreže su se širile, te su počele uvoditi nove alate i funkcionalnosti, ali je i dalje glavna funkcija bila distribucija vijesti i razmjena informacija.

Posebnu pažnju distribuciji vijesti i razmjeni informacija posvetio je Facebook. Iz tog razloga, čelnici Facebooka su često mijenjali algoritam ove društvene mreže tako da on u svakom trenutku u potpunosti odgovara ovoj svrsi. To je postalo naročito izraženo onda kad je broj Facebook korisnika naglo porastao.

2015. godine Facebook je nadmašio Google koji je važio za vodeći izvor informacija. Potom se na Facebooku pojavljuju clickbait članci, lažne vijesti, kao i političke vijesti koje su činile korisnike nezadovoljnim, anksioznim i nesretnim.

U nastavku slijedi infografika, u kojoj ćete pronaći konkretne savjete kako možete ostvariti dobar angažman unatoč promjenjivom Facebook algoritmu.
Facebook algoritam