[su_heading]Sigurno ste se našli u situaciji da besciljno skrolate po svojim feedovima na Facebooku ili Instagramu i onda ste shvatili da je prošlo par sati, a to vrijeme ste mogli puno kvalitetnije iskoristiti? Možda vam može zvučati smiješno, ali ovisnost o društvenim mrežama je ozbiljan problem današnjice, naročito među mlađim generacijama. Pretjerano korištenje mobitela može izazvati niz psiholoških problema, a društvene mreže su dobrim dijelom zamijenile kvalitetnu socijalnu interakciju.[/su_heading]
Uz pomoć nove funkcije koju su predstavili Facebook i Instagram, imat ćete mogućnost praćenja vremena kojeg ste proveli na ovim društvenim mrežama. Između ostalog ova funkcija je odgovor na kritike da društvene mreže stvaraju ovisnost.
Šta donosi nova funkcija?
Nova funkcija koja će biti dostupna na Facebooku zove se Your time on Facebook, a na Instagramu Your activity. Imat ćete mogućnost da sami postavite koliko vremena želite provesti na svakoj od ovih društvenih mreža, te će vas ova funkcija putem notifikacije obavijestiti kada vrijeme određeno za boravak na mreži istekne. Ipak, notifikacija vas neće spriječiti da nastavite sa korištenjem Facebooka. Slična situacija je i sa Instagramom. Naime, kada dođete do sadržaja starijeg od dva dana, ova društvena mreža će vam poslati notifikaciju putem koje će vas obavijestiti da već određeni period boravite na ovoj društvenoj mreži.
U narednim sedmicama se očekuje da će ove funkcije biti dostupne svim korisnicima, ali samo na mobilnim uređajima.
Koja je svrha funkcija Your time on Facebook i Your activity?
Primarna svrha uvođenja novih funkcija jeste podsticanje korisnika da planiraju i donose svjesne odluke o tome koliko vremena provode na ovim društvenim mrežama. Pored toga, ove kompanije nastoje korisnicima omogućiti da vrijeme koje provode na Instagramu i Facebooku bude smisleno, pozitivno i inspirativno.
Stručnjaci predviđaju da će ova funkcija svakako imati utjecaj na efikasnost online promocija i samih objava na društvenim mrežama. Korištenjem ove pogodnosti, ljudi bi mogli manje vremena provoditi na ovim društvenim mrežama, što bi vjerovatno rezultiralo u padu reacha i engagementa na objavama.
Stoga, nakon uvođenja ove funkcije, obratite pažnju na to da sadržaji koje dijelite budu visokog kvaliteta. Pored toga, ključnu ulogu će odigrati vrijeme u kojem dijelite sadržaje, kao i dobro osmišljena strategija objavljivanja postova. Ukoliko zadovoljite ove kriterije, moći ćete i dalje pravovremeno i jednostavno doći do svoje ciljne skupine. Ostaje nam da vidimo šta će vrijeme pokazati nakon uvođenja ove funkcije.