Imate Instagram biznis profil, pratili ste sve upute o pravilnom vođenju i korištenju Instagrama, ali ste svjesni da ima mjesta za napredak i povećanje vidljivosti vašeg brenda na Instagramu.
[su_quote]Jedan od načina da to uradite jeste da iskoristite vaš najvrijedniji resurs – vaše uposlenike! [/su_quote]
Ovaj članak će vam pomoći da doznate kako vaše kolege mogu korištenjem svojih privatnih Instagram profila unaprijediti vaš biznis profil i marketing aktivnosti koje sprovodite na ovoj društvenoj mreži.
Ohrabrite svoje uposlenike da privatno koriste Instagram
Instagram u BiH ima više od 200.000 korisnika. Neka vaš prvi korak bude iniciranje korištenja privatnih Instagram profila među svojim uposlenicima. Ukoliko ste poduzetnik koji ima svoj vlastiti biznis, najbolje bi bilo napraviti dva odvojena Instagram računa – jedan koji ćete koristiti u privatne svrhe i drugi koji ćete koristiti u poslovne svrhe. Vaš biznis profil će vam služiti za kreiranje i dijeljenje zanimljivog sadržaja o vašem brendu, predstavljanje novih proizvoda i usluga, video zapisa iz vaše kompanije i radnog okruženja, te još mnogo toga.
Nad biznis profilom ćete imati potpunu kontrolu, ali sa druge strane nećete moći kontrolisati kakav sadržaj postavljaju vaši uposlenici. Stoga ih podstaknite da budu profesionalni, barem u onim objavama gdje spominju vašu kompaniju. Ovo je posebno važno za one uposlenike koji rade na pozicijama u prodaji, menadžmentu, marketingu i slično, i konstantno su u doticaju sa klijentima, kupcima i drugim interesnim skupinama.
Zamolite sve zaposlene da postave link vašeg Instagram biznis naloga u njihovu biografiju na privatnom profilu
Jedan od najjednostavnijih načina da pojačate vidljivost vašeg Instagram biznis naloga jeste da zamolite sve uposlenike da uključe vaš biznis @username na njihove profile, u sekciji koja se odnosi na kratak sažetak o toj osobi (Bio) ili na web stranicu (Website).
Time ćete osigurati da bilo ko ko posjeti profil nekog člana tima, ima priliku dobiti direktan link koji će ga odvesti na vaš biznis profil.
Bilo bi ispravno i da prekontrolišete profile svojih uposlenika koji su uvrstili vaš website ili business nalog na privatni Instagram profil kako biste bili sigurni da kroz privatne objave ne odražavaju pogrešnu sliku o vašem brendu.
Osigurajte bolju vidljivost vaših objava većim engagementom vaših zaposlenika
Ako želite veći engagement na vašem biznis profilu, budite sigurni da su svi vaši zaposlenici vidjeli nove objave na profilu, tako što ćete ih o tome obavijestiti putem kompanijskog e-maila, privatne poruke ili nekog drugog kanala komunikacije.
Zašto je ovo važno? Porast engagementa (like, komentar ili repost) na vašem Instagram biznis profilu će pomoći da dosegnete veći broj ljudi na news feedu. Ovo ne samo da će sadržaj učiniti vidljivijim na news feedu vaših pratilaca, nego će i poboljšati šanse da se vaša objava nađe u Explore sekciji na Instagramu.
Dakle, svi oni koji prate zaposlenika koji je, na primjer, lajkao post na vašem biznis profilu, će možda vidjeti taj post na njihovom Explore tab-u. U konačnici, ovo će rezultirati porastom broja ljudi koji prate vaš Instagram biznis profil i lajkuju vaše objave, ili onih koji će pogledati profil i otkriti vaše nove proizvode.
Podstaknite zaposlene da objavljuju postove sa radnog mjesta
Ako želite da se što zanimljiviji sadržaj pojavi kada neko pogleda vašu lokaciju na Instagramu, zamolite zaposlene da naprave fotografije ili video zapise na radnom mjestu, dodaju vaš biznis profil u opis posta, i obavezno dodaju lokaciju ili adresu vaše firme.
Ukoliko imate maloprodajni salon, restoran ili kafić, vrlo često nećete imati kontrolu nad time šta drugi ljudi, posjetioci ili vaši kupci postavljaju na vašoj lokaciji, ali možete osigurati što više kvalitetnih, zanimljivih i kreativnih objava tako što ćete uključiti vaš tim. Sugerirajte im da objavljuju slike ili video zapise vaših proizvoda, drugih članova tima (uz njihovu dozvolu), aktivnosti u uredu, poput zajedničkih proslava i druženja, i tako dalje. Uzmite u obzir da vaši potencijalni i postojeći kupci vole vidjeti da se zabavljate na radnom mjestu, i upoznati lica ljudi koji se nalaze iza vaših proizvoda i usluga. To čini vaš brend pristupačnijim i zanimljivijim.
Također, na ovaj način ćete poboljšati sadržaj objava na vašoj lokaciji, a time ćete dobiti i željenu vidljivost među pratiocima vaših uposlenika.
Pokažite zaposlenicima kako da postave link Instagram biznis profila u svojim story-jima
U posljednje vrijeme najpopularnija opcija na Instagramu je Instagram story. Sugerirajte zaposlenima da objavljuju “priče” sa radnog mjesta, ali i da vas označe u njima. Korisnici Instagram story-ja mogu na jednostavan način povezati vaš biznis profil sa svojim story-jem tako što će dodati vaš @username na story. Na ovaj način može dovesti nove ljude direktno na vaš biznis profil, ali potom i na web stranicu.
Mnogima će se ova opcija svidjeti obzirom da story-ji traju samo 24 sata, te će to vrijeme iskoristiti za promociju firme ili, na primjer, novih proizvoda, a sa druge strane, njihov profil će ostati privatan i personaliziran.
Zamolite zaposlene da “repostuju” objave sa vašeg biznis profila
Repost opcija omogućava korisnicima Instagrama da objave nešto na svoj profil, a što je izvorno sa nekog drugog profila, privatnog ili poslovnog. Aplikacija Repost for Instagram omogućava ovu aktivnost na jednostavan način. Ovako će uposlenici moći podijeliti neku aktivnost sa vašeg poslovnog profila, na svoj privatni.
Kod repost objava se na dva mjesta vidi da je originalna objava sa vašeg biznis profila; na objavi ali i u opisu. U opisu je link na vaš biznis nalog, što je izuzetno važno jer ćete tako dobiti mogućnost da neko klikom na link ode na vaš biznis profil i zaprati vas.
Repost možete koristiti i u obrnutom smjeru. Možete podijeliti na biznis nalogu sve one super objave koje su vaši zaposleni objavili na privatnim profilima, a tiču se vaše kompanije. Na primjer, ako vaš biznis nalog ima mnogo pratilaca i veliki engagement, možete motivisati svoje zaposlene da što više objavljuju na privatnim profilima, a one najbolje svakako nagradite tako što ćete objaviti njihove slike na biznis profilu.
Podstaknite zaposlene da spomenu vašu firmu u komentaru kada god za to imaju priliku
Spominjanjem vaše firme u komentarima relevantnih objava na Instagramu, vaši uposlenici će dobiti priliku da sugerišu, promovišu ili preporuče vaše proizvode ili usluge. Time ćete sigurno dobiti nove pratioce na Instagramu, ali i mogućnost da sa njima stupite u kontakt putem “Direct Message-a” (privatne poruke na Instagramu).
Nemojte zaboraviti da su sretni i zadovoljni uposlenici najbolji ambasadori vašeg brenda. Ako ih dodatno ohrabrite da postanu aktivni korisnici na Instagramu, možete steći dodatnu prednost jer ćete poboljšati svoju vidljivost, povećati engagement na profilu i objavama, ili čak povećati broj dolazaka na web stranicu. Ukoliko svojim uposlenicima date prave smjernice, njihova aktivnost na ovoj mreži će doista napraviti pozitivne promjene na vašem Instagram biznis profilu.
Da li smatrate da zaposleni u vašoj firmi doprinose boljoj percepciji i jačanju vašeg brenda na Instagramu? Napišite nam u komentaru vaša iskustva!
Izvor: Social Media Examiner