eCommerce

eCommerce značajan faktor poslovanja

eCommerce je na lokalnom tržištu već postao jedan od bitnijih kanala prodaje u ključnim kategorijama kao što su odjeća i obuća, elektronika, vozila, biznis i industrija i sl. Svi trendovi ukazuju na to kako će eCommerce postati još značajniji faktor poslovanja, a u nekim poslovima jedini konkurentan način prodaje. Pokrenite svoj eCommerce već danas!

Kako pokrenuti uspješan eCommerce

Pokrenuti uspješan eCommerce na lokalnim tržištima je mnogo jeftinije u odnosu na razvijena tržišta. Dva su ključna faktora koja to određuju, a to su usluge razvoja i održavanja web korpe i online saobraćaj. Ovo ne znači da je projekat jednostavniji obzirom na neke specifičnosti lokalnih tržišta vezanih za kupovne navike potrošača, u prvom redu preferencije da se roba naručuje kroz inbox ili neki drugi vid direktne komunikacije kao i plaćanje pouzećem kao glavni način plaćanja.

Ovo donekle komplicira realizaciju “smart” kampanja na webu i praktično onemogućava značajan stepen automatizacije. Ipak, ove navike kupaca se lagano mijenjaju u prvom redu zahvaljujući akcijama banaka koje su usmjerene na povećanje korištenja kartica kao metoda plaćanja.

Osigurajte povrat u uloženo

Obzirom na sve navedeno, značajna većina online prometa se i dalje dešava kroz direktnu prodaju korištenjem online alata, u prvom redu Facebook i Instagram stranica i profila. Veće kompanije razvijaju online prodavnice u kojima nude svoje robe, ali ni veće kompanije u pravilu ne realiziraiju “smart” kampanje koje omogućavaju praćenje uspješnosti online promocije vezano za direktan broj kupovina koji nastaje samom promocijom.

Ovo se popularno naziva ROI (povrat na uloženo) mjerenje. Nekoliko je razloga zbog kojih je mali broj smart kampanja a tiču se uglavnom tehničkih preduslova koje je potrebno osigurati. U prvom redu je potrebno osigurati napredna mjerenja koja Google i Facebook analitike ne nude automatski nego je ovo potrebno implementirati od strane samog online trgovca ili agencija koje mu rade online promociju.

Sljedeći uslov koji je potrebno osigurati je dokazan biznis model. Ovo pratkično znači da je potreban određeni broj online kupovina koje je potrebno definirati i mjeriti na nivou analitika ili oglašivačkog naloga. Na kraju, postavke samih “smart” kampanja su nešto drugačije i veći broj oglašviča nema vještine i znanja potrebne za ovakav način promocije.

Online prodaja je profitabilan posao

Za uspješan web, pored svega navedenog, potrebno je imati kvalitetan sajt koji će imati optimalne stope konverzije, to znači da se sajt brzo učitava, da je jednostavan za korištenje da je broj koraka potreban za kompletiranje minimalan.

U pravilu se dešava da ljudi prateći najbolje prakse razvijenih tržišta obavezuju korisnike da se registruju i unesu osnovne podatke za isporuku ili plaćanje. U praksi se pokazalo da mnogo veće stope kupovine imaju sajtovi koji omogućavaju kupovinu uz minimalne podatke, tipično broj telefona naurčioca i adresu za isporuku.

Neke online eCommerce promocije koje smo realizirali imaju mnogo bolje pokazatelje od onoga što je mjerilo na razvijenim tržištima. Razlog za to je niža cijena online promocija u prvom redu Facebook i Google saobraćaja. Ovo je najbolji signal za sve koji žele da pokrenu online prodaju na lokalnom tržištu. Ukoliko se implementira na pravi način online prodaja može biti vrlo profitabilan posao.

Naš specijalizirani tim će detaljno procijeniti koja vrsta oglasa odgovara online promociji vašeg brenda. Zatražite ponudu, a mi ćemo vam se javiti sa najboljim rješenjem za vaš biznis.