Enter Keyword here..

And press enter.

Kako da vaša web stranica proda više?

Sharing is caring!

Vaša web stranica je ogledalo vašeg poslovanja. Međutim, većini web stranica danas nedostaje kreativnost, te uglavnom nisu u korak sa tehnologijama koje nas okružuju. Stranice se jako slabo održavaju i ne olakšavaju korisniku dolazak do informacija. Da li je to slika koju želite poslati vašim kupcima?

Sadržaj je kralj

Sadržaj vaše stranice je možda najbitniji faktor uspjeha na internetu. Prije svega ključni dio vašeg puta ka vrhu pretraživača je ponuditi kupcu sadržaj koji će ga zainteresovati, pomoći mu u dolasku do informacija, zadržati njegovu pažnju i zadobiti povjerenje. Kvalitetan sadržaj gradi i utječe na reputaciju vašeg brenda i pokazuje da ste ekspert u onome čime se bavite. Na kraju krajeva, dobar sadržaj vam pomaže da prodate svoj proizvod. Pitanje je, međutim, uvijek kvaliteta i kvantiteta. Kvantitet iznad kvaliteta je često kontraproduktivan. Radije se fokusirajte na ključne prednosti vaših proizvoda i usluga i budite originalni u tome. Također, Google ima stroge parametre prema kojima određuje vrijednost sadržaja stranice za krajnjeg korisnika. Ukoliko procijeni da sadržaj nema vrijednost, to će se sigurno rezultirati lošom pozicijom na pretraživaču. Zapamtite da je isporučena vrijednost za krajnjeg korisnika najvažniji faktor kod kreiranja sadržaja.

Savjet: Kvalitet vaše web stranice ćete poboljšati tako što ćete dodati elemente sadržaja poput bloga, certifikata i nagrada koje posjedujete, izjava zadovoljnih kupaca u formi teksta i slike, ili videa, besplatnih primjera e-knjiga, garancija i slično.

Brzina učitavanja web stranice je važna

Vaša web stranica može imati fantastičan dizajn, ali niko ne želi čekati pet minuta da se ona učita. Ponekad sam dizajn usporava učitavanje stranice, zato prvo testirajte brzinu i napravite potrebne promjene. Slike su također značajan element svake web stranice, svi pozitivno reaguju na njih, mada i one mogu usporavati vaš web. Brzina učitavanja web stranice je jedan od osnovnih faktora za bolju poziciju na Google pretraživaču. Na ovom linku možete izmjeriti brzinu učitavanja vaše stranice; rezultati iznad 80 ukazuju na brzo učitavanje stranice dok sve ispod 60 zahtijeva intervenciju.

Savjet: Web možete ubrzati smanjivanjem slika u programu TinyPNG, bez da one izgube svoj kvalitet. Ukoliko koristite WordPress, na ovom linku možete naći Plugin koji će ubrzati vašu stranicu.

Call-to-action dugme do povećanja prodaje

Dobro osmišnjeno call-to-action dugme (poziv na akciju) je također važan element vaše web stranice. CTA dugme će usmjeriti korisnika i dovesti ga do željene akcije, povećati stopu konverzije i u konačnici pomoći da dođete do primarnog cilja web stranice, a to je prodaja. Ako želite da posjetioci odmah naprave neki korak na stranici, CTA to omogućava. Kako bi CTA dugme olakšalo ostvarivanje vaših krajnjih ciljeva, potrebno je biti kreativan i promišljen pri kreiranju teksta, pozicije, boje i veličine CTA dugmeta. Pored toga pobrinite se da da bude lako prepoznatljivo i uočljivo, prilagođeno mobilnim uređajima i u harmoniji sa dizajnom. Potencijalni kupci sigurno neće primjetiti loše pozicionirano CTA dugme koje se ne nadovezuje na sadržaj web stranice. Za kraj se pobrinite da je vrijednost koju kupac dobiva klikom na dugme jasna.

Savjet: Motivirajte potencijalnog kupca tako što ćete naglasiti da ponuda traje još nekoliko sati ili dana, da se radi o ograničenim količinama ili o limitiranim verzijama. To će u ljudima izazvati potrebu da što prije reaguju na ponudu i povećat ćete broj konverzija.

Ne komplikujte sa dizajnom web stranice

Kod dizajna je važno zlatno pravilo, manje je više. Jednostavna, a funkcionalna web stranica plijeni mnogo više pažnje nego komplikovana i konfuzna stranica sa mnogo boja. Ukoliko je primarni cilj vašeg weba nešto prodati i/ili informisati korisnike, onda je jednostavan i jasan dizajn puno bolje rješenje. Ljudi obično “skeniraju” sadržaj i pamte određene fraze, ključne riječi ili rečenice, pa je bitno u prvih nekoliko sekundi privući i zadržati pažnju. Krajnji korisnik može smatrati stranicu “nečitljivom” ukoliko postoje određene smetnje poput lošeg kontrasta boja, previše različitih fontova i veličina slova, lošeg rasporeda sadržaja, komplikovanih elemenata koji otežavaju preglednost i drugo.

Savjet: Ako, pored tri osnovne boje koje preovladavaju u vašem dizajnu, koristite boju koja se ističe da naglasite određene “pozive na akciju”, povećat ćete šanse da neko klikne na njih za 60%.

Responzivan i optimiziran web na svim uređajima

Preko 80% pretraživanja dolazi sa mobilnih uređaja ili tableta. Internet je sada dostupan svima i svuda, i to treba da bude vaša prednost, a ne prepreka. Susrećemo se sa dosta stranica koje nisu prilagođene svim vrstama uređaja, a znate šta neko uradi kada otvori takvu stranicu? Odlazi sa nje brže nego što je tu došao. Izuzetno je važno optimizirati web stranicu, jer je vaša konkurencija to sigurno već uradila.

Savjet: Otvorite i provjerite da li su sve podstranice vaše web stranice optimizovane i responzivne na svim vrstama uređaja (mobitel, desktop, tablet).

Budite tu za svoje kupce kroz jednostavnu kontakt formu

Ako biste birali jedan element koji apsolutno mora biti na vašoj web stranici, to bi bila kontakt forma. Kontakt forma vam omogućava prikupljanje korisnih informacija od posjetilaca, bilo da se radi o upitima vezano za vaše proizvode ili usluge, o sugestijama, prijedlozima ili pak pohvalama i žalbama. Kontakt sa kupcima na taj način vam daje uvid u vaše poslovanje i pomaže da napredujete, ali isto tako daje kupcu osjećaj sigurnosti i povjerenja kada zna da vas može kontaktirati za bilo kakve dodatne informacije. Iz tog razloga je ova vrsta povratne informacije zaista vrijedna, i ne bi se smjelo dešavati da na upite koje dobijete, ne odgovorite. Zapamtite da je svaki kontakt značajan i može postati budući kupac.

Savjet: Neka vaša kontakt forma bude kratka, jednostavna i lako dostupna. Nemojte je staviti na dno svoje web stranice ili je zatrpati u opcijama menija.

Primjer kontakt forme

Povežite se linkovima

Linkovi su jako bitni, bilo da su to unutrašnji linkovi (internal links) koji vode na sadržaj unutar iste domene, ili vanjski (external links), linkovi sa drugih web stranica koji vode na vašu web stranicu. Unutrašnje poveznice formiraju strukturu web stranice, bolju organizaciju i lakši dolazak do informacija te logički slijed sadržaja stranice.  Sa druge strane, vanjske poveznice formiraju vaš utjecaj na internetu. One pokazuju koliko puta je neko linkovao vaš web uz svoj sadržaj. Time se vidljivost web stranice i saobraćaj na nju povećavaju. Sve to ima utjecaj i na SEO i poziciju na pretraživaču. Iz tog razloga su često među prvim rezultatima pretraga portali koji imaju veliki broj čitalaca i veliki broj linkova na njihove članke.

Savjet: Identificirajte i popravite “pokidane” linkove (broken links) koje vode na stranice koje možda nisu više aktivne ili je sadržaj obrisan. Ovo  također utiče na SEO, a za identificiranje možete koristiti ovaj alat.

Uvid u performanse vaše web stranice kroz Google Analitike

Google Analitike su jedan od primarnih besplatnih alata koje vam pružaju mogućnost da pratite saobraćaj na vašoj web stranici, kao i da ga analizirate i shodno tome napravite promjene u dizajnu ili sadržaju stranice. Ako dodate ovaj element vašoj stranici, bit ćete u prednosti u odnosu na konkurenciju jer ćete imati kvalitetne podatke o ljudima koji posjećuju vašu web stranicu, vremenu koje se tu zadržavaju, brzini napuštanja web stranice te sadržaju koji im privlači najviše pažnje.

Savjet: Redovnim praćenjem i analiziranjem  vaše web stranice radite na poboljšanju svojih proizvoda i prilagođavate se krajnjem korisniku i tržištu.

Sada kada ste pročitali ove savjete o izradi i održavanju web stranica, znate gdje ima mjesta za napredak na vašim web stranicama. Napravite neophodne izmjene što prije i pratite kako vaš biznis raste.

Facebook Comments

Sharing is caring!