Enter Keyword here..

And press enter.

Da li je vaš biznis na prvoj strani Googlea?

Sharing is caring!

Sigurno ste se do sada mnogo puta pitali na koji način se informacije o vašoj konkurenciji prikazuju na prvoj strani Googlea, te kako su lokacija, mapa i kontakt izlistani baš onda kada ste pretraživali nazive njihovih kompanija.

Ovaj moćan alat se zove Google My Business, a njegova osnovna prednost je ta što vas potencijalni kupci lakše pronalaze na Googleu.

Kako Google My Business izgleda u praksi

Sada kada nam je sve dostupno u nekoliko klikova putem pametnih telefona ili računara, ne čudi činjenica da su ljudi postali izuzetno osjetljivi na vrijeme, a posebno čekanje na informacije koje su navikli dobiti u nekoliko sekundi.

Već znamo da korisnici odlaze na Google onda kada im treba neka usluga, proizvod, informacija ili kontakt. Ako pogledamo iz perspektive vlasnika biznisa, postavljaju se važna pitanja poput:

  • Na kakve informacije o vama nailaze oni korisnici koji žele doći do vas?
  • Ukoliko im treba vaš kontakt telefon, koliko ga brzo pronalaze?
  • Ako ih zanima gdje je vaše sjedište, da li imaju tu informaciju i da li je ona dostupna putem Mape?

Korisnicima trebate omogućiti ove informacije čak i prije nego što dođu na vašu web stranicu.

Šta je Google my Business i kako funkcioniše?

Google My Business je alat koji omogućava da upravljate informacijama o vašem biznisu koje se prikazuju na Googleu, Google Mapama ili Google + mreži. Drugim riječima, on omogućava da napravite profil svoje kompanije na Googleu koji će biti vidljiv sa desne strane Google rezultata na desktopu, ili unutar rezultata na mobilnoj verziji. Jedan ovakav kompanijski “profil” sadrži informacije o: lokaciji (adresa i mapa), broj telefona, link na web stranicu, gumb za poziv, radno vrijeme, recenzije drugih kupaca, fotografije i drugo.

 

Međutim, Google My Business nije samo alat koji će prikazivati informacije o vašem biznisu. Ukoliko se ispravno koristi može čak i da poveća prihode i isporuči vrijedne informacije o vašim kupcima.

U nastavku možete pronaći na koji način ćete optimizirati ovaj alat tako da radi u vašu korist.

Već smo ranije spominjali da preko 80% svih pretraga završi na prvoj strani Googlea. Vrlo malo korisnika pređe na čak drugu stranu. Iz tog razloga je važno da vas potencijalni kupac lako pronađe i ne završi na web stranici konkurencije. Sa druge strane, ljudi vjeruju sadržaju koji pronađu na prvoj strani Googlea. Zato je Google My Business toliko značajan!

Iako postoje drugi načini da vas korinisi pronađu na prvoj strani Googlea, poput oglašavanja, ovo je jednostavan, brz, lak i izuzetno vrijedan alat koji:

  • Kontrolira, indeksira i prikazuje relevantne informacije o vašem biznisu,
  • Omogućava interakciju sa potencijalnim kupcima i omogućava im da ostave svoj “review” (ovo je izuzetno važno jer u posljednje vrijeme korisnici sve više obraćaju pažnju i vjeruju komentarima drugih),
  • Postavlja fotografije, video zapise i ostale sadržaje koje korisnici naprave o vašem biznisu, na jedno mjesto,
  • Prikuplja informacije o tome kako korisnici dolaze na vašu web stranicu,
  • Čak utiče i na vaš SEO.

Kako početi?

Na Google upišite “Google my business” ili jednostavno idite na ovaj link, nakon što pročitate ovaj članak u cjelosti.

Da biste koristili ovaj alat, idite na opciju “Start now” na web prikazu kao na slici ispod:

Zatim, ispunite sve naredne korake koji se od vas traže: naziv biznisa, lokacija, kontakt podaci i drugo.

1. Upišite tačan naziv vašeg biznisa

2. Ovdje unesite lokaciju vašeg biznisa

3. Zatim odredite i tu lokaciju na mapi

4. Ovdje možete odabrati kategoriju vašeg biznisa

5. Potrebno je da unesete i osnovne podatke poput broja telefona i web stranice.

Google će potom tražiti verifikaciju kako bi vam omogućio sve ostale mogućnosti koje nudi ovaj alat. Bit ćete u prilici odabrati na koji način želite dati potvrdu vašeg biznisa i lokacije, a jedan od njih jeste da na adresu koju ste naveli kao adresu svog biznisa, primite kod koji ćete potom unijeti u Google My Business i dovršiti prijavu.

Većina biznisa upravo ovdje napravi grešku i unese samo osnovne podatke, bez da iskoristi sve ponuđene mogućnosti i optimizira Google My Business nalog. Potvrda naloga je samo jedan od koraka ka povećanoj kvaliteti korisničkog iskustva, prodaji i lojalnosti.

#1 Budite sigurni da su podaci koje ste ostavili tačni i ažurirani

Prije otvaranja naloga, Google traži osnovne podatke poput: naziva, lokacije, broja telefona, web stranice, opisa djelatnosti, kategorije i “atributa”. Google će indeksirati ove informacije putem Google Searcha, Google Mapa i Google+ mreže. Ovo je baza za lokalnu SEO optimizaciju što znači da će se upravo ovi podaci prikazati korisnicima kada vas pretražuju po nazivu ili kategoriji, a na bazi lokacije. Google će pokušati na zahtjeve korisnika odgovoriti sa što relevantnijim informacijama i zbog toga je jako važno da ovi podaci budu tačni kako vas ne bi doveli do negativnog rankinga.

Kategorija je segment gdje trebate upisati uopšteno koja je djelatnost vašeg biznisa. Postoji više od 2000 kategorija koje Google My Business nudi. Atributi su nešto što pobliže opisuje vašu djelatnost. Na primjer, ukoliko se bavite marketingom, jedan od atributa može biti izrada web stranica (kao dodatna usluga koju nudite). Ovi atributi mogu dati odgovor na mnoga pitanja koja vaši potencijalni kupci mogu imati u vezi vašeg poslovanja.

Fotografije su dodatni dio Google My Business naloga, bilo da ih sami postavite ili da ih generišu korisnici.

#2 Zamolite korisnike da ostave “review”

Korisnici su jako osjetljivi i vole pogledati recenzije koje su ostavili neki drugi kupci. Korisnici se često uzdaju u iskustva drugih kupaca, te više pozitivnih iskustava može dovesti do povećane prodaje. Kako podstaknuti korisnike da ostave recenziju? Jednostavno, možete ih zamoliti da ispune kratku formu i preporuče vas. Preporuka je da na sve ostavljene recenzije odgovorite, ali to već spada u domen brige i podrške korisnicima.

#3 Budite dostupni korisnicima direktno kroz Google My Business

Bez obzira što ste uključili informaciju o broju telefona za sve one koji vas žele pozvati, postoje i oni koji bi radije do vas došli putem tekstualne poruke. Malo korisnika zna za ovu izuzetno efektivnu opciju komunikacije jedan na jedan sa korisnicima, odgovaranja na pitanja, komentare. U konačnici, sve su ovo mali koraci do uspostavljanja lojalnosti sa krajnim kupcem.
Google također računa prosječno vrijeme za koje će korisnik dobiti odgovor, a omogućena je i opcija automatske poruke.

#4 Dodajte objave kako bi korisnici bili informisani o najnovijim vijestima

Google Posts je još jedna zanimljiva opcija koja omogućava da istaknete određene aktivnosti, proizvode ili druge sadržaje sa dodatnim call to action gumbom koji za cilj ima povećati broj konverzija.

#5 Google My Business pregled i statistika

Google My Business Insights omogućava pregled i analizu korisnika, načina na koje su došli do vas, gdje su vas na Googleu pronašli, gdje su klikali unutar vašeg GMB naloga, njihove podatke o lokaciji te konačan broj poziva ili poruka koji su došli putem ovog kanala.

Iako ste svjesni činjenice da vas potencijalni kupac može pronaći na različite načine, morate se pobrinuti da svi ovi načini budu lako dostupni i da poboljšaju šansu da korisnici dođu do vas brzo i postanu vaši zadovoljni kupci.

Google My Business pozicionira vaše biznis informacije mnogim potencijalnim kupcima upravo onda kada ih zanima vaš proizvod ili usluga. Ovaj alat poboljšava interakciju sa kupcima, ali i vašu SEO poziciju.

Najbitnije od svega, ovo je svima dostupan i izuzetno vrijedan alat koji nema razloga da ne koristite.

Ukoliko Vam je potrebna pomoć u kreiranju Google My Business naloga, rado ćemo vam pomoći.

Facebook Comments

Sharing is caring!