Enter Keyword here..

And press enter.

Kako poboljšati relevance score i kvalitet oglasa na Facebooku?

Sharing is caring!

Želite da vaši Facebook oglasi budu uspješniji i zanima vas kako da kreirate oglase koji će imati povećan angažman korisnika? Postoje načini kako da unaprijedite rezultate vaših Facebook oglasa, i tzv. “relevance score”.

Relevance score je ocjena koju Facebook dodjeljuje vašim oglasima na osnovu reakcija vaše ciljne skupine, a kreće se od 1-10. Ocjena 10 je najviša i time najbolja. Relevance score je validan pokazatelj uspješnosti vaših oglasa, a ocjena 4 i manje ukazuje na slabe rezultate koje vaši oglasi generišu. Sa druge strane, ocjena 8 i više ukazuje na to da ostvarujete odličan rezultat uz prilično niske cijene.

Zašto je ovo važno?

Facebook ne želi dosadne, iritantne i oglase lošeg kvaliteta na platformi. Slabiji rezultat povećava cijenu oglašavanja i time sugeriše oglašivačima da nešto promijene u oglašavanju. Dobri oglasi su nagrađeni nižim cijenama. Ukoliko obratite pažnju na ovaj parametar, veće su šanse da ostvarite uspjeh.

relevance score

Šta utiče na relevance score?

Nekoliko faktora određuju visinu ocjene koju će Facebook dati vašim oglasima, a među njima, najznačajnija je pozitivna, odnosno negativna reakcija publike, te angažman.
Pozitivnom reakcijom se smatra bilo kakva reakcija publike koja ostvaruje vaš cilj. Ako je cilj postići ulaske na web, svaki klik na link označava pozitivan feedback. Sa druge strane, negativnom reakcijom se smatra ako publika “sakrije” oglas (Hide) ili “prijavi” oglas (Report).

Ukoliko ste ispravno posložili stvari, targetirali publiku i predstavili im nešto za što su zainteresirani, šanse za pozitivnim feedbackom su veće, a samim tim je veći relevance score, i manja cijena Facebook oglasa.
Postoje tehnike i dobre prakse koje će poboljšati kvalitet vaših oglasa i dovesti do boljeg relevance scorea.

#1 Relevantno targetiranje

O ovome nema potrebe mnogo govoriti, već svi znaju da Facebook nudi stotine mogućnosti za targetiranje, te da je izuzetno važno targetirati ispravnu publiku i prikazati im sadržaj za koji su zainteresirani. No međutim, malo oglašivača koristi opcije poput kreiranja “custom” publike i targetiranja posjetilaca weba. Facebook, upotrebom Facebook Pixela, omogućava da targetirate posjetioce weba u posljednjih 30, 60, 180 dana itd., ovisno o saobraćaju koji vaš web generiše. Ova publika je izuzetno važna i relevantna, a prilagođenom komunikacijom možete poboljšati broj pozitivnih feedbacka i osigurati bolji relevance score.

custom publika

#2 Oglašavajte video sadržaj

Veliki broj oglašivača ne koristi prednosti video sadržaja na Facebooku, prvenstveno iz razloga što video zahtijeva više vremena i novca za izradu, za razliku od slika, carousela ili slideshow-a. U suštini, video je mnogo popularniji format od drugih formata na Facebooku.
Kada se radi o video oglasima, kvalitet je najbitniji. Osvjetljenje i audio bi trebali biti barem pristojne kvalitete, a ako imate veći budžet, trebali biste angažovati profesionalce.

Za bolje rezultate, jako je važno imati ispravne dimenzije i specifikacije oglasa, onako kako Facebook sugeriše.

Facebook formati

#3 Pronađite ispravnu veličinu ciljne publike

Česta greška kod targetiranja je preuzak ili pak preširok target. Prilikom targetiranja, Facebook sa desne strane prikazuje korisne informacije o veličini publike. Preusko targetiranje će dovesti do lošije ocjene i slabijih oglasa iz prostog razloga što prilikom lansiranja oglasa, Facebook započinje fazu učenja. Tokom te faze, pokušat će naučiti koji to ljudi najprije reaguju i ispunjavaju željeni cilj (na primjer, cilj je da pošalju poruku). Ako koristite previše usku ciljnu skupinu, Facebook nema mnogo mogućnosti da nađe segment korisnika koji će dati najbolji feedback. Ako primijetite da je Facebook vaš oglas ocijenio slabom ocjenom, a pri tome imate usku ciljnu skupinu, pokušajte je proširiti. Slično je i sa slučajem gdje imate preširoku skupinu jer će click through rate biti manji.

Najbolji način je da testirate različite veličine ciljne skupine, a ako imate manje budžete, ne trebate ići jako široko. Također, veličina ciljne skupine treba da zavisi od konačnog cilja kampanje. Za brand awareness kampanje je u redu da imate široku publiku, a ako je cilj ostvarivanje kupovine, poželjno je suziti ciljnu skupinu.

Broad audience

narrow audience

correct size

#4 Frekvencija prikazivanja oglasa

Frekvencija prikazivanja oglasa na Facebooku (Frequency) se odnosi na prosječan broj prikazivanja oglasa korisniku unutar ciljne skupine. Ako je frekvencija previsoka, korisnici će biti preopterećeni, oglasi će im postati dosadni, a rezultat je povećan broj negativnih reakcija. Šta znači previsoka frekvencija prikazivanja? Ukoliko targetirate publiku koju čine posjetioci vašeg weba, ili kupci, korisnici sa newsletter liste ili korisnici koji već imaju interes za vaše usluge, veće su šanse da upravo oni imaju veći prag tolerancije kada je u pitanju ponavljanje oglasa.
Za nove publike, 2-2.5 je maksimum nakon čega treba napraviti određene izmjene. Izmjena se može ogledati u tome da u istom momentu, istoj ciljnoj skupini plasirate više različitih kreativa i time zadržite njihovu pažnju.

Frekvencija

#5 Tekst na slikama oglasa

Facebook ne želi da oglašivači koriste previše teksta na slikama. Facebook će dozvoliti da pokrenete oglas sa previše teksta, ali će ograničiti doseg oglasa.
Ako oglas sadrži previše teksta, prikazat će vam se ovakvo upozorenje:

Too much text

Ograničen doseg će shodno tome smanjiti broj pozitivnih i željenih reakcija a time i relevance score. Da budete sigurni da do ovoga neće doći, koristite kreative koje nemaju više od 20% površine slike prekriveno tekstom.

Relevance score je ključni indikator uspješnosti oglasa. Napravit ćete značajan napredak ako vaš score zadržite iznad 8! Šta to izdvaja uspješne biznise na Facebooku?

Kakva su vaša iskustva? Da li ste već pokušali prilagoditi oglase prema gore navedenim tehnikama? Podijelite sa nama vaša iskustva!

Facebook Comments

Certified Google AdWords Professional @Lilium Digital

Sharing is caring!