Enter Keyword here..

And press enter.

Otkrijte kakav sadržaj nije poželjan na društvenim mrežama

Sharing is caring!

Sigurno ste upoznati s tim da vrsta sadržaja koji objavljujete na društvenim mrežama ima utjecaj na angažman vaše publike. Također, činjenica je da sve društvene mreže utječu i na vaše SEO performanse, te je veoma važno da uložite vrijeme i trud kako biste kreirali kvalitetan sadržaj koji ćete predstaviti vašim pratiocima.

Kada objavljujemo sadržaj koji smo mi kreirali, uvijek mislimo da je to najbolje rješenje za našu publiku. Ponekad smo previše subjektivni i stvari ne posmatramo iz ugla naših korisnika. Ukoliko ne budemo dovoljno pažljivi, kreirani sadržaj može učiniti više štete nego koristi za nas.

Želite li zadržati publiku na vašim društvenim mrežama i predstaviti vaš biznis u najboljem svjetlu? Ako je vaš odogovor da, onda izbjegavajte ove greške:

Predug tekst ili loše napisan tekst

Pisanje zanimljivog sadržaja predstavlja pravi izazov. Ukoliko želite prenijeti vašim korisnicima određenu poruku, obratite pažnju na gramatičke greške. Greške će se sigurno dešavati, ali kada želite objaviti određeni tekst, odvojite par minuta kako biste ponovo pročitali i eventualno izmijenili određene stvari.

Greške drugih ljudi lako uočimo, zar ne? Metod koji meni lično pomaže jeste da svako uzastopno čitanje teskta, čitam kao da je prvi put. Na ovaj način lakše uočim grešku prije objavljivanja. Ukoliko ste nesigurni, uvijek možete zamoliti neku osobu od povjerenja za dodatan pregled teksta. Ne postoji uspješna formula koja važi za sve biznise, a koja bi nam dala odgovor na pitanje “Da li je dovoljno napisati jedan ili više redova teksta za opis posta?”. Imajte na umu da predugi postovi neće držati pažnju vaših korisnika. U postovima koje pišete potrebno je da budete jasni, sažeti i tačni.

Loše dizajniran vizual

Vizuelni sadržaj je ključan dio online komunikacije. Dobro dizajniran vizual je od velikog značaja za vaš sadržaj. Neophodno je da vizuali budu privlačni i da imaju jasnu poruku.

Da li ćete postići cilj kada imate vizual koji nema poruku, a tekst je veoma dobar? Vjerovatno ne, a većina vaših korisnika neće ni čitati vaš tekst zbog loše dizajniranog vizuala. U prvim sekundama ste izgubili pažnju vaših korisnika koji će nastaviti sa prelistavanjem feeda, bez ikakvog angažmana na vašem postu. Ukoliko vam manjka kreativnosti uvijek možete iskoristiti online platformu kao što je Canva. Iskoristite neki od ponuđenih templatea i kreirajte vizual koji će prenijeti jasnu poruku vašim pratiocima.

Personalizovan sadržaj je poželjan, ali…

Personalizovan sadržaj je idealan za svaku sferu online marketinga, ali prilikom njegovog kreiranja, potrebno je da se prilagodite svojoj publici, te industriji u kojoj se nalazi vaš brend. Vaši korisnici se neće zadržavati na vašem postu ukoliko im sadržaj nije dovoljno interesantan.

Vjerujem da svi volimo pročitati neki sadržaj koji nas podsjeća na djetinjstvo ili neku dragu uspomenu. Lično, uvijek volim čitati sadržaj koji ima emociju i duboku priču, ali u svemu postoje granice. Prilikom kreiranja takvog sadržaja privući ćete pažnju mnogo ljudi, ali nemojte pretjerivati, jer će vaši pratioci to prepoznati. Budite umjereni i iskreni, jer će vas to izdvojiti od vaše konkurencije.

Birajte ispravne dimenzije vizuala za vaše postove

Dimenzije fotografija za društvene mreže mnogima zadaju probleme, jer danas su društvene mreže prisutne na raznim uređajima, različitih veličina zaslona. Prije par godina smo tačno znali koja je dimenzija fotografije idealna za Facebook, Twitter, LinkedIn – danas je to znatno komplikovanije.

Prvi problem nastaje zbog činjenice da ne koristimo samo jednu društvenu mrežu, već više njih istovremeno. Drugi problem je što društvene mreže imaju mnoštvo opcija i mogućnosti, a svaka od njih ima neke svoje idealne dimenzije fotografija.

Čelnici iz Facebooka preporučuju da se fokusirate na mobilni prikaz vaših vizuala. Razlog tome je što većina korisnika sadržaj gleda putem mobilnog uređaja. Obzirom na to da veličina ekrana može značajno varirati na različitim uređajima, u vašem je interesu da prilagodite sadržaj uređaju na kojem će se koristiti.

Izbjegavajte samo tekstualne postove

Prema najnovijim statistikama korisnici društvenih mreža uživaju u video zapisima ili zabavnim fotografijama više nego u tekstualnim postovima. Svima je već poznato da su video zapisi uzeli primat. Iskoristite tu informaciju i svojim korisnicima plasirajte video zapise, gdje oni mogu naučiti više o brendu, o vama i na kraju koristiti/kupiti usluge koje nudite.

Vođenje društvenih mreža može biti zamorno, ali isto tako može biti i zabavno. Stoga, pratite gore navedene stavke kako biste predstavili vaš brend u najboljem svjetlu. Pored organskog reacha, neminovno je da koristite i oglašavanje na društvenim mrežama kako biste ostvarili bolje rezultate.

Ukoliko imate poteškoća sa plasiranjem oglasa ciljanoj publici, rado ćemo vam pomoći.

Facebook Comments

Sharing is caring!