Enter Keyword here..

And press enter.

Instagram Study 2019: Šta možemo naučiti analizirajući druge?

Sharing is caring!

Instagram ima milijardu aktivnih korisnika mjesečno širom svijeta. Je li vam čudno kada neko nema Instagram profil?

Pa naša Elma je svoj profill napravila prošlog mjeseca i to samo jer je obećala da će biti 1000-ti follower lilium.ba 😊

Nije objavila svoj prvi post, ali već spremamo za nju novi izazov, pa ćemo vidjeti hoće li i na njega odgovoriti.

Instagram je međutim za one potpuno drugačije od naše Elme glavni kanal komunikacije, za brendove i influencere posebno, jer na platformi najavljuju nove proizvode i partnerstva, a istovremeno imaju priliku ostati u kontaktu sa svojom publikom. S druge strane, privatni računi često Instagram koriste kao svoj vizualni dnevnik.

Pa kako se koristi platforma i kakav sadržaj stvarno pokreće angažman?

Evo šest tema na koje se trebate fokusirati:

  • Povećanje pratilaca na profilima
  • Vrsta posta 
  • Dužina opisa fotografije
  • Analiza hashtagova
  • Upotreba emotikona
  • Postavljanje objava u radnim danima i/ili vikendom

Profili su porasli za 16%

Instagram raste iz dana u dan i ne izgleda da će uskoro prestati. Otkriven je porast broja pratilaca na brojnim profilima.

Tačnije, analizirani profili su uspjeli porasti između 9,4% -16% u samo pola godine!

A da profil bude primjećen, da bilježite rast i ostvarite porast vodite računa i o narednim smjernicama.

Izvor: quintly.com

68,2% svih postova su pojedinačne fotografije!

Korisnici Instagrama imaju agoniju izbora između objavljivanja pojedinačnih fotografija, video zapisa ili nekog drugog sadržaja. Svaka vrsta posta ima svoj jedinstveni način pripovijedanja priče i na drugačiji način sarađuje sa svojom publikom. Sada kako tačno izgleda udio između svih profila?

Pojedinače slike predstavljaju primarno korištenu vrstu posta na Instagramu s udjelom od 68%. Nakon njih slijede – video postovi s udjelom od 18%. Ostali sadržaj je na 14%.

150 znakova i više koristi se u 67% postova

Čini se da puno profila stavlja opise ispod fotografija koje pišu za svaki posebno: 30,8% postova sadrži 150-300 znakova u svom postu, a čak 35,8% koristi više od 300 karaktera.

Kod nas to najviše radim ja, ali za očekivati je od PR-a da puno piše (i priča) 😄

Više od 50% svih postova ne uključuju emotikone

Lice sa suzama radosti 😂, Glasno plače lice 😭 i Nasmiješeno lice sa srčanim očima 😍 – da, to su najpopularniji emotikoni i čini se kao da ih svugdje vidite, zar ne?

Iznenađujuće, skup podataka pokazao je da 52,3% analiziranih postova uopšte ne uključuje emotikone. Tako da, vodite se upravo ovim procentima, možete ih staviti, jer osvježavaju post i čine ga drugačijim, međutim uvijek mislite na onu: “Manje je više”, pa svakako nemojte pretjerivati.

1-3 hashtagova se najviše koriste u postovima

Ako želite svoj sadržaj učiniti vidljivijim i doći do šire publike koju bi mogao zanimati vaš sadržaj, hashtagovi su put ka tome! Oni su vitalni način da lako pronađete svoje postove na Instagramu. Dovoljno je da stavite tri hashtaga i neko ce naći put do vašeg sadržaja. Trendove hashtagova prati naš Semir, pa tako ako ne doda određeni opis, obavezno je upravo znak #

Evo vam još par savjeta kada su u pitanju hashtagovi:

Iako vam Instagram omogućuje dodavanje do 30 hashtagova u svaki post, najbolje je ne koristiti ih sve. Ako koristite više od 15, post može biti prepoznat kao spam, a vaš račun može biti zabranjen.

Na Instagramu bi to značilo da će se minimalno smanjiti broj osoba koje bi vidjele vaš post iako vaš račun u nekim slučajevima može biti i trajno blokiran.

Evo našeg savjeta: Nemojte stavljati više od 5 hashtagova u svoje postove – dodajte ih kao naslove (ne kao komentare) i stavite ih nakon teksta tako da se pojave u korisničkim pretraživanjima. I još jedan savjet za kraj, nemojte stavljati tag od preko milion postova, jer vaš neće biti baš primjećen, bolje one od cca 200.000 postova, pa da se onda izdvojite.

Vikendom ili radnim danima? Kada je najbolje postaviti sadržaj na Instagram? 

Ako se pitate kada da postavite post i kada će privući najviše pažnje, onda obratite pažnju. Najbolje vrijeme za postavljanje je između 19h i 21h. U 2019. su se tu neke stavke promijenile, pa tako sada tvrde da je najbolje vrijeme između 11h i 13h. Posebno obratite pažnju na to da postavljate u tačno određeno vrijeme svaki dan i da imate kontinuitet!

Huffington Post kaže da angažovanost pratilaca doživljava svoj pik srijedom, dok TrackMarven tvrde da je to ipak ponedjeljkom između 18 – 19h.

A možda da upravo sada pokušate postaviti fotografiju ili neki video post.

A možete posjetiti i naš Instagram, imamo super foru sa Lilium bombonicama na našem storyju.

 

Facebook Comments

Sharing is caring!