Enter Keyword here..

And press enter.

Ostvarite bolju saradnju i komunikaciju pomoću cloud alata G Suite

Sharing is caring!

G Suite je jedan od cloud alata čija je najveća prednost sinhronizacija, odnosno svi podaci koje uređujete automatski se spašavaju. U svakodnevnom radu naša Agencija koristi G Suite paket (prijašnji Google Apps for Work i Google Apps for Your Domain) koji predstavlja jedan od jednostavnijih alata za upotrebu i svakodnevnu komunikaciju.

Prvobitna namjena je da kompanijama pruži sve alate koji olakšavaju poslovanje u digitalnom vremenu. G Suite vam nudi mogućnost da ostanete produktivni pomoću prilagođenog e-maila, online pohrane podataka, dijeljenja kalendara itd.

G Suite alati

G Suite vam nudi mogućnost da budete u kontaktu sa kolegama gdje god da se nalazite, a u tome će vam pomoći:

  • Gmail
  • Hangouts Chat
  • Hangouts Meet
  • Hangouts Meet hardware
  • Google+
  • Calendar
  • Drive
Ovi alati će vam pomoći u kreiranju potrebnih dokumenata za saradnju:

  • Docs
  • Sheets
  • Slides
  • Sites
  • Forms
  • App Maker
  • Keep
Pohranjujte podatke i brzo pronađite fajlove kada god su vam potrebni pomoću:

  • Drive
  • Google Search Cloud
Kontrolišite vaše podatke, uređaje, kao i pristup korisnika pomoću:

  • Admin
  • Vault
  • Mobile

G Suite također omogućava kreiranje jedinstvenih e-mail adresa sa domenom kompanije korisnika, neograničen prostor za pohranjivanje podataka, kao i 24/7 podršku.

                                                               Izvor: Copo.co.uk

Prednosti G Suite alata

     1. Donosite brže odluke

Koristite zajedničke kalendare kako biste imali uvid kada su vaše kolege i saradnici prisutni, te zakažite sastanke s automatskim pozivima putem e-maila. Jednim klikom pretvorite vaš sastanak u video konferenciju sa bilo kojeg računara, telefona ili tableta.

     2. Ostvarite saradnju u realnom vremenu

G Suite vam omogućava da radite na dokumentima putem različitih uređaja, sa ili bez interneta. Također, imate mogućnost da radite i razmjenjujete mišljenja u jednom dokumentu sa kolegama ili ljudima izvan vaše kompanije.

Prednost online uređivanja dokumenata je ta što možete podijeliti dokument sa vašim kolegama, u istom trenutku uređivati sadržaj, pri čemu se svaka promjena automatski pohranjuje, postavljati pitanja kroz ugrađeni chat, kao i ostavljati komentare ako smatrate da se određeni dijelovi trebaju promijeniti ili doraditi. Ovakva vrsta komunikacije i editovanja doprinosi vašem boljem poslovanju, te pronalaženju efikasnog rješenja u što kraćem vremenskom roku.

     3. Mogućnost dijeljenja i spašavanja dokumenata unutar Clouda

Pomoću G Suite alata imate mogućnost da sačuvate svoj rad na jednom mjestu sa sigurnim pristupom sa vašeg računara, telefona ili tableta. Također, možete brzo podijeliti dokument ili video zapis sa drugim ljudima, kako bi isti pogledali ili preuzeli. Prilikom uređivanja fajlova, sve promjene se automatski spremaju i pohranjuju na Disk, stoga sve osobe koje imaju pristup tom fajlu uvijek imaju pristup najnovijoj verziji.

     4. Vaši podaci i uređaji su sigurni unutar G Suite alata

Čuvanje podataka koji se nalaze na G Suite alatima je sigurno, a pristup imaju samo one kolege s kojima ste vi podijelili određeni sadržaj. Kada govorimo o dijeljenju sadržaja, onda mislimo na to da ste lično vi upisali e-mail adresu kolege s kojim želite podijeliti sadržaj od interesa. Kako bi pristupio vašem dokumentu, vaš kolega se mora najprije ulogovati na svoj e-mail račun i tek tad može vidjeti i uređivati sadržaj. Uz ovakav način dijeljenja i pristupanja, možemo biti sigurni da su svi naši dokumenti u potpunosti zaštićeni i da im niko nema pristup osim onih ljudi kojima smo mi to dozvolilli.

Ukoliko Vam je potrebno dodatno pojašnjenje ili pomoć u kreiranju G Suite alata, rado ćemo vam pomoći.

Facebook Comments

Sharing is caring!