Enter Keyword here..

And press enter.

20 SEO statistika koje će uticati na vaš biznis u 2020.

Sharing is caring!

Nije tajna da je SEO u trendu već neko vrijeme i da će na vaš biznis uticati prije nego se vi nadate.

Ne govorimo to zbog potresa koji je izazvao BERT o kojem smo vam govorili u jednom od prethodnih postova na Lilium blogu.

Razlog je ponašanje vaših (i naših) potrošača.

Google je potrošačima jedan od najvrednijih izvora informacija i upravo zato donosi ogromnu vrijednost svakom ko uspješno ulaže u SEO. Prilikom procjene sadržaja Google uzima u obzir oko 200 parametara. Tih 200 će sadržaj koji govori o vašem brendu, proizvodima, uslugama i kompaniji smjestiti na prvu ili 10. poziciju.

Presudno je da sadržaj koji vi objavljujete bude koristan vašim potrošačima. Što se potrošačima više svidi sadržaj to je veća nagrada od Googlea. Kvalitetan SEO koji donosi rezultat uveliko je zasnovan na istraživanjima koja se rade svakodnevno i na analizi ponašanja potrošača.

U ovom tekstu donosimo vam listu najinteresantnijih statistika koje mogu biti korisne svima koji se bave biznisom, sadržajem i brinu za razvoj i rast kompanije:

1. 46% svih pretraživanja na Googleu odnosi se na lokalnu kompaniju ili lokalnu uslugu (Hubspot)

Gotovo polovina informacija koje potrošači traže na Googleu odnose se na lokalne kompanije čiji su proizvodi potrošačima potrebni. Ova količina pretraga je prilika, ali je i znak da optimizacija web stranice itekako ima poslovnu svrhu.

2. 88% potrošača koji lokalne kompanije pretražuje na mobilnom uređaju nazove ili posjeti istu u roku od 24 sata. (Nectafy)

Ako ste web stranicu prilagodili mobilnim uređajima, uz to imate popunjen Google My Business profil, rast prometa u vašoj kompaniji je siguran scenarij. Potrošači koji informacije o kompanijama traže preko mobilnih uređaja imaju namjeru kupovati, pa su informacije koje pronađu odlučujuće hoće li kupovati kod vas ili kod konkurencije.

3. 97% potrošača je pretraživalo online da bi pronašlo lokalnu kompaniju (Hubspot)

Gotovo svi potrošači koji su zainteresovani za kupovinu proizvoda i usluga, kupovinu su započeli na internetu pretražujući informacije o firmi koja ih prodaje. Kvalitet informacija na web stranici pomogao je da 97% potrošača odlući hoće li kupiti kod vas.

4. 70% korisnika kaže da su tipke za pozive (CTA) i upute u oglasima važne (Borrell Associates)

Jedan od velikih problema sadržaja na web stranicama je što ne uspijeva prodati proizvode i usluge. Nakon profesionalne analize, otkrije se da sadržaj nikada nigdje kupcima nije ponudio opciju kupi. Zato su tipke (dugmići) koji pozivaju na akciju kupi, testiraj program, saznaj više, odličan način da kupca zadržite u svojoj trgovini duže.

5. 28% lokalnih pretraživanja rezultira kupovinom (Google)

Od 97% potrošača koji traže informacije, a koje smo ranije spomenuli, 28% će sigurno kupiti proizvod. Hoće li kupiti kod vas zavisi od toga šta ste ponudili i kako ste ponudili. Ako imate odličan proizvod za koji kupci nisu čuli, o kojem nemate optimizirane informacije na internetu, kupovine nema u vašoj trgovini jer je već obavljena kod onih koji su se bolje prezentovali.

6. Kao izvor prometa na web stranicama pretraživanje pobjeđuje društvene medije za više od 300% (imForza)

Najveći izvor prometa na web stranicama su tražilice. U BiH prednjači Google. Promet s tražilica je i najkvalitetniji jer su ljudi koji traže rješenje problema spremni platiti za to rješenje odmah. Ovo znači da vam Google svakodnevno na web stranicu dovodi kupce u vašu trgovinu.

7.  2 od 3 korisnika pametnih telefona vjerojatno će kupiti od kompanije čija mobilna web stranica ima informacije prilagođene lokaciji korisnika. (Think with Google)

Danas je moguće iz fotelje sarajevskog stana kupiti proizvod na drugom kraju planete. Ali mnogo je jednostavnije i bolje kupiti lokalno. Jednostavnije, jer se sporazumijevate na svom jeziku, reklamacije mogu biti relativno brzo realizovane, zamjene proizvoda se rješavaju u roku dan ili dva… Postoji samo jedan uslov za ovo, kupac mora znati da vaša trgovina postoji. Ako informacije o vašoj trgovini i vašem asortimanu predstavite na internetu i naglasite da ste u Sarajevu, prilikom pretrage na tražilici vi ćete imati uvijek prednost.

8. Prosječni potrošač čita sedam recenzija kako bi razvio mišljenje o kompaniji.

Svi to radimo. Prije kupovine tražimo savjet porodice, prijatelja, kolega. Na internetu su to recenzije nepoznatih ljudi koji su proizvod već koristili. Da potrošač bude siguran da je odabrao dobro, potrebno je sedam recenzija. Na vašem marketinškom timu i na post-buy procesu je da ove recenzije obezbijedite.

9. 88% lokalnih klijenata vjeruje recenzijama.

Recenzije nisu uvijek tačne ni dobronamjerne, ali veliki broj njih jeste dobar izvor informacija. Potrudite se da budete toliko dobri da vas kupci preporuče svojim porodicama. Kada porodica preporuči da kupite od određene kompanije, za kompaniju nema bolje reklame.

10. 73% potrošača vjeruje kompaniji na temelju pozitivnih recenzija.

Kada kupac vidi pozitivne recenzije o uslugama, proizvodima, kolektivu vjerovat će kompaniji. Sve ono što je navedeno o sjajnim proizvodima, kvaliteti, najboljoj ponudi sve je istina, jer vi kao kompanija to kažete, a kupci koji su tu kupovali to potvrđuju.

11. 80-90% online potrošača pročitalo je recenzije na internetu prije kupnje proizvoda (Bluecorona)

Odluka o kupovini ne donosi se olako. Što je proizvod skuplji to donošenje odluke traje duže. Pored istraživanja osobina i specifikacija proizvoda, svakom kupcu je važno šta kažu drugi. Jer ako su drugi kupci zadovoljni proizvodom, onda to i vrijedi. Recenzije nisu samo povratne informacije od kupaca, one postale izuzetno važan alat u prodaji proizvoda.

12. 94% klikova u rezultatima pretraživanja odlazi na organske rezultate (Search Engine Watch)

Veliki je broj onih koji klikaju isključivo na organske rezultate pretrage. Iako postoji mogućnost da uz Google Ads budete prvi rezultat, organski rezulatati pretraživanja ljudima daju više povjerenja da su pronašli dobro rješenje, a ne da im je rješenje ponudio oglas.

13 80% ljudi voli oglase na temelju njihove lokacije

Tražiti vodoinstalatera, električara, trgovinu autodijelova možete preko Googlea. Neki rezultat ćete pronaći. Čak i ako ljudi nemaju nikakve informacije na internetu, postoje direktoriji kompanija koji nude adresu i kontakt. Kada kupcu u takvim momentima ponudite oglas, naravno da će biti oduševljen. Jer oglas donosi potrebnu informaciju.

14. Otprilike 33% ljudi provjerit će internet prije nego što ode u trgovinu da kupi nešto (MarijuanaSEO)

Istraživanja su pokazala da svaku kupovinu veću od 2,5$ (što je oko 5 KM) počinjemo na internetu. Tražimo informacije o proizvodima, cijenama, ponudama… Iako ćemo kupovinu definitivno obaviti u fizičkoj trgovni ipak volimo u trgovinu otići informisani.

15. Googleov Consumer Insights izvijestio je o povećanju od 900% u pretraživanjima “blizu mene večeras / danas (Chat meter)

Ako nemate ideju kuda ići, ideju ima Google. 900% povećanje pretrage pojma blizu mene večeras znači 900% više prilike za promociju događaja u restoranu/klubu.

16. PPC posjetitelji imaju 50% veću vjerovtnoću da će kupiti nešto nego organski posjetitelji (Unbounce)

Organski posjetitelji (oni koji klikaju organske rezultate njihove pretrage) vjerovatno su samo u potrazi za informacijama i još nisu donijeli odluku o kupovini. Kupci koji klikanjem oglasa dođu na web stranicu u velikoj su mjeri odlučili kupiti, samo traže idealnu ponudu za sebe.

17. 89% potrošača započinje proces kupovine pomoću tražilice (Webbiquity)

Znate da ćete kupiti, znate i šta ćete kupiti, na tražilicu idete da biste pronašli dobru cijenu, veliki izbor, najpouzdanijeg prodavača, najbolji servis i garanciju uz kupovinu. Gotovo svaki kupac voli osjećati bezbjednost da ono što je kupio zaista jeste najbolji izbor.

18. 88% korisnika vjeruje mrežnim recenzijama onoliko koliko vjeruje i ličnim preporukama (Search engine land)

Kada vam brat ili Mimi sa interneta kaže da je proizvod dobar, to znači samo jedno. Proizvod je stvarno dobar. Ljudi zaista vjeruju recenzijama nepoznatih ljudi jednako kao i preporuci drugova i porodice.

19. HTTPS / SSL važan je faktor rangiranja (Backlinko)

SSL certifikat, odnosno signal da je vaša web stranica sigurno mjesto za kupovinu i traženje informacija, je jedan od faktora koji vaš web rangira na tražilici. Ne možete očekivati broj 1 na Googleu, a da pri tom u lijevom uglu ekrana stoji „Not secure“.

20. Na 40% potrošača mogu uticati relevantni rezultati pretraživanja (Think With Google)

Gotovo polovina potrošača promijenit će mišljene zbog rezultata na tražilici. Ako se nešto nudi kao kvalitetan proizvod, ako je među prvima na Googleu i ako ima dobar sadržaj koji će to pojasniti, kupci će vjerovati i promijeniti mišljenje o vama, o konkurenciji i o tome gdje treba kupovati.

I JOŠ NEŠTO Stručnjaci predviđaju da će polovina Google pretraga do kraja 2020 biti zasnovana na glasu i slikama (Vox)

Optimizacija za glas i slike koje se nalaze na web stranici postali su važniji nego ikada prije jer svijet kupovine na internetu ne može bez teksta, ali prvenstvo ipak uzima vizual.

Ima li vaš biznis potencijal

Jasno je da kupci svakodnevno koriste internet za traženje informacija i kupovinu različitih proizvoda i usluga. Vidimo da su informacije i kvalitetni sadržaji potreba koja pomaže razvoj biznisa, a ne samo marketinški alat.

Ako znate da će 28% potrošača kupovati kod vas kada vas pronađu u Google pretragama, hoćete li uložiti u SEO?

Facebook Comments

Sharing is caring!