Enter Keyword here..

And press enter.

Kako ući u svijet digitalnog marketinga?

Sharing is caring!

Zanima vas kako ući u svijet digitalnog marketinga?

Želite napraviti promjenu u karijeri i upustiti se u novi, zanimljiviji poslovni svijet u kojem ne postoji riječ “dosadno”, ali ne znate kako početi?

Onda je ovaj blog tekst za vas budući da ćemo u njemu predstaviti detaljan step by step vodič za ulazak u svijet digitalnog marketinga.

Kako ući u svijet digitalnog marketinga?

Kao što ste već mogli pročitati u jednom od tekstova na našoj blog stranici, postoji na desetine zanimanja povezanih s digitalnim marketingom. Da se ne ponavljamo, iscrpan tekst o zanimanjima povezanima sa svijetom digitalnog marketinga možete pročitati ovdje, a u ovom tekstu ćemo ih tek nabrojati:

Social media manager, Reklamni specijalist za društvene mreže, Google Ads specijalist, Google Analytics specijalist, Copywriter / SEO Copywriter, SEO Specialist, Account manager / Project manager, Grafički dizajner / Web dizajner, Video production specialist i dr.

Dakle, prije nego krenete u pustolovinu prekvalifikacije, razmislite koje vam od zanimanja vezanih za digitalni marketing najbolje odgovara, tj. gdje se vidite.

Možda posjedujete talent za pisanje ili vam više idu tehnikalije, možda ste odlično organizirani te se super snalazite u multitaskingu, itd.

Ocijenite sebe, vi najbolje znate koje su vaše prednosti.

Nakon osobne evaluacije napravite SWOT analizu.

SWOT analiza, početak promjene

SWOT analiza je analitičan i objektivan pristup u pronalaženju adekvatnog rješenja i odgovora na pitanje kako ući u svijet digitalnog marketinga.

SWOT je anagram od četiri riječi:

Strength

Weakness

Opportunity

Threat

Jednostavno, sjednite za stol, uzmite list papira, razdijelite ga na četiri polja koja ćete imenovati po SWOT-u i krenite objektivno zapisivati svoje prednosti, nedostatke, potencijalne prilike koje vam može donijeti novo zanimanje te u Threat (Strahovi) zapišite što možete izgubiti ako vam prekvalifikacija ne uspije.

Vidjet ćete da su strahovi puno manji nego prilike koje se otvaraju, a razlog zašto vam predlažem SWOT analizu je upravo taj što ćete jasno vidjeti koje vam se sve mogućnosti otvaraju ulaskom u svijet digitalnog marketinga te će vam ovaj komad papira dobro doći tijekom procesa prekvalifikacije.

Zašto?

Zato što je prekvalifikacija dugotrajan proces učenja i savladavanja novih vještina i jačanje i unapređivanje postojećih.

I da, a to sam već prije pisao, potraga za znanjem i učenje u digitalnom marketingu NIKAD ne prestaje, zapamtite to!

Ekspert u jednom, znalac o svemu

Za ulazak u svijet digitalnog marketinga potrebno je poznavati većinu područja i biti ekspert u nekim područjima.

E sad, da biste se upoznali i s Google Analyticsom i s e-mail marketingom i s community managementom i s vizualima i s platformama za oglašavanje te ostalim područjima bilo bi potrebno uložiti jako mnogo vremena i znati se othrvati ogromnoj količini lošeg sadržaja.

Akademija digitalnog marketinga by Lilium

Digitalna agencija Lilium, svjesna ogromnog područja koje pokriva digitalni marketing, osnovala je Akademiju digitalnog marketinga u kojoj se polaznici kroz praktičan pristup upoznaju s najvažnijim i neophodnim vještinama iz digitalnog marketinga.

Liliumova Akademija može dobro doći kao ulaznica i upoznavanje s tim širokim područjem budući da se kroz šest mjeseci polaznici osposobljavaju i upoznaju s vođenjem društvenih mreža, oglašavanjem na društvenim mrežama, osnovama copywritinga, e-commerce i e-mail marketingom, Google i YouTube oglašavanjem, alatima grafičkog dizajna koji su svojevrsni soft skill za aktivnosti unutar digitalnog marketinga, kao i upoznavanjem s WordPress CMS sustavom i osnovama web developmenta te s Google Analytics alatom.

Detaljan opis cjelokupne Akademije potražite na linku Akademija digitalnog marketinga, a osobno bih je preporučio svima koje zanima digitalni marketing budući da je ekipa iz Liliuma osmislila odličan koncept.

No, kao što sam već prije pisao, digitalni marketing traži konstantno usavršavanje, dakle, nije dovoljno tek završiti Akademiju, iako će polaznici koji je uspješno završe odlično vladati predstavljenim područjima, već na Akademiju treba gledati kao na dobar temelj. Što znači da se nakon Akademije trebate odlučiti za specijalizaciju iz određenog područja i fokusirati na nju.

Do tada ćete već znati razlikovati kvalitetne i manje kvalitetne izvore, upratit ćete određene grupe na društvenim mrežama koje su fokusirane na područje digitalnog marketinga koje vas zanima, znat ćete koje web stranice i newslettere pratiti kako biste proširivali znanje, ojačat ćete svoje PR kanale te ćete stvoriti mrežu poznanika i kolega s kojima dijelite slične interese i iz dana u dan rasti će vaša karijera digitalnog marketera.

Mislim da je ovo najbolji pristup za sve one koji žele ući u svijet digitalnog marketinga.

Saznati, naučiti i upoznati se s ogromnim područjem digitalnog marketinga kroz Liliumovu Akademiju, a onda se specijalizirati za određeno područje i težiti postati ekspertom koji će biti adekvatno obrazovan stručnjak iz digitalnog marketinga i koji će svoje znanje svakodnevno usavršavati i proširivati.

Nadam se da vam je ovaj tekst pomogao u razumijevanju koncepta digitalnog marketinga i prihvaćanju pravilno postavljenog mindseta koji će vam donijeti nevjerojatne uspjehe.

Zapamtite,

Ulaganje u sebe i u znanje UVIJEK donosi samo pozitivne rezultate.

Facebook Comments

Sharing is caring!