Enter Keyword here..

And press enter.

Kako napisati objave za društvene mreže?

Sharing is caring!

Ne znate kako napisati objave za društvene mreže? Samo za čitatelje Lilium bloga – vodič kroz formule za pisanje kraćeg sadržaja, tj. sadržaja za društvene mreže.

S pojavom društvenih mreža i business stranica na društvenim mrežama pojavila se i potreba za stvaranjem sadržaja koji će moći predstaviti novosti, proizvode ili pak PR objave.

Potrebno je ispratiti sve odrednice društvenih mreža, dužinu teksta kao i uhvatiti pozornost u moru objava koje zapljuskuju pratiteljev news feed.

Uz kvalitetne i zanimljive foto i videomaterijale potrebno je znati osmisliti sadržaj koji će zainteresirati i zaustaviti scrollanje te, eventualno, potaknuti i na određenu akciju.

Kako biste u tome uspjeli mogu vam pomoći određene formule za pisanje koje možete iskoristiti kao oslonac u osmišljavanju sadržaja za vaše objave na društvenim mrežama.

Niste upoznati s formulama za pisanje?

Brace yourself, jer ćete u sljedećim paragrafima ovog teksta saznati koje formule za pisanje vam mogu pomoći.

Da se ne bi radilo tek o suhoj teoriji, uz svaku formulu predstavit ćemo i primjere objava koje vam mogu dobro doći, kao nadahnuće ili kao prijedlog kako osmisliti svoj sadržaj.

Kako napisati objave za društvene mreže?

Vjerojatno ovo ne treba ni naglašavati, ali ne škodi ako se spomene, prije nego krenete tipkati sadržaj za društvene mreže dobro bi bilo da ste upoznati s proizvodom ili uslugom koju ćete predstaviti ili reklamirati. Ne trebate biti specijalist za to područje, no neko osnovno znanje morate imati.

Formula za pisanje AIDA

Što se tiče formula za pisanje, nekako kao prva i kao najpoznatija nameće se AIDA formula, negdje poznata i kao AIDCA, gdje ovo C predstavlja Conviction, tj. Uvjerenje, Potvrdu.

AIDA je akronim sastavljen od sljedećih riječi:

A – Attention (Pažnja)

I – Interest (Interes)

D – Desire (Želja) te

A – Action (Poziv na akciju).

Ova formula za pisanje može vam pomoći u osmišljavanju i kraćeg i dužeg sadržaja. Osobno je koristim veoma često, kako prilikom kreiranja sadržaja za društvene mreže, tako i za kreiranje sadržaja za službene emailove, newslettere, nekad i za PR tekstove pa čak i za kreiranje blog tekstova.

Ukratko, prvo privući pozornost, pažnju s naslovom ili prvom rečenicom unutar teksta, zatim stvoriti interes, tj. dati dodatne informacije koje mogu potkrijepiti prije spomenutu pozornost, zatim razviti želju, tj. objasniti što je to što je u proizvodu (ili usluzi) vrijedno želje, istaknuti prednosti i benefite tog proizvoda ili usluge te na kraju pozvati na akciju.

Kao što sam napisao na početku teksta, nećemo ostati na suhoj teoriji već ćemo kroz nekoliko primjera pokazati kako se formula za pisanje AIDA može iskoristiti za pisanje objava za društvene mreže.

Formula za pisanje AIDA, primjer 1

A – Kupovina nekretnine je, najvjerojatnije, među tri najvažnije životne odluke.

I – Možda nismo najbolji izbor za druge dvije životne odluke (odabir partnera te profesionalna karijera), ali smo zato tu za vas u procesu odabira i kupovine vašeg životnog prostora.

D – Uz našu pomoć prevladat ćete kompliciran put prikupljanja potrebne dokumentacije, provjere vlasništva nekretnine kao i procjenu vrijednosti. Naravno, tu smo za vas i za različite pravne, porezne i tehničke savjete. Pomoći ćemo vam da vaša kupovina nekretnine bude bez stresa i bez nesanice. Vaše svakodnevne obaveze i odgovornosti neće patiti dok ste u procesu kupovine svog životnog prostora.

A – Mi smo tu kako bismo vam pružili potporu, podršku i pomoć, to je naš posao. Zato, javite nam se još danas i krenimo zajedno u realizaciju vašeg sna.

Formula za pisanje AIDA, primjer 2

A – Želite li znati pjevati kao Mick Jagger? Ili svirati gitaru kao Richie Sambora?

I – Polaznici naše „Rock Akademije“ postaju njihovi nasljednici.

D –Nudimo vam program obuke koji će vas lansirati među glazbene zvijezde.

A – Ne dvojite, dopustite sebi slijediti svoj san. Sve prijave na link:

Formula za pisanje AIDA, primjer 3

A – Dosta vam je zapovijedi kriznog stožera/štaba civilne zaštite? I nama je, ali vremena su takva i situacija je ozbiljna.

I – No, bez obzira na izvanredno stanje i zabrane kretanja, ništa vas ne sprječava da u okrilju vlastitog doma kreirate oazu mira i pozitivne energije. I zabave!

D – S PlayStationom 4 Pro sati bezbrižne zabave su zagarantirani! 1 TB Hard diska i razlučivost igre do 4K čekaju samo na vas! Plus, za prvih 100 naručitelja koji svoj model PlayStationa osiguraju sebi do kraja mjeseca, zajamčili smo 20% popusta!  Zato požurite i za samo … KM omogućite sebi bijeg u svijet bez koronavirusa.

A – Narudžbe primamo u inbox, Dostava BESPLATNA!

Formula za pisanje ACCA

Formula za pisanje ACCA smatra se jednom od efikasnijih formula za pisanje i mnogi smatraju da ide uz bok onoj najpoznatijoj, AIDA-i.

Kao i AIDA, i ACCA se može koristiti za kreiranje različitog sadržaja pa tako i objava za društvene mreže.

Formula za pisanje ACCA je skraćenica od:

Awareness (Svijest) – Prvo se naglasi da proizvod ili usluga postoje, kreira se svjesnost o tome. Tu svjesnost možete iskazati kroz probleme koji postoje, a koje vaš proizvod ili usluga rješavaju.

Comprehension (Razumijevanje, spoznaja) – naglasak na proizvod ili uslugu i što zapravo čini.

Conviction (Uvjerenje) – kroz testimonijale te kroz ostale selling pointe, uvjeriti čitatelja teksta da vaš proizvod ili usluga rješavaju problem.

Action (Akcija) – i, naravno, poziv na akciju.

Formula za pisanje ACCA, primjer

Awareness (Svijest) – Želite li ojačati svoj imunitet? Pripremiti ga za hladne zimske dane i viruse koji dolaze?

Comprehension (Razumijevanje, spoznaja) – Onda nastavite čitati ovaj post. Jer matični sok od aronije, spravljen putem hladnog prešanja, upravo je ono što vam je potrebno kako biste ostali zdravi i jaki. Naime, aronija, relativno nepoznata voćka u nas, prava je bomba zdravlja.

Conviction (Uvjerenje) – Sa svojom ogromnom zalihom antioksidansa, čak 16 000 ORAC jedinica na 100 g aronije (za razliku od borovnice koja sadrži tek nešto manje od 5 000 ORAC jedinica antioksidansa) zadovoljit ćete svoju dnevnu potrebu za antioksidansima, oružjem protiv slobodnih radikala i oksidacijskog stresa.

Action (Akcija) – Jesmo li vas zainteresirali? Želite saznati više o aroniji? Posjetite našu blog stranicu na … i izvršite narudžbu svog soka od aronije.

Formula za pisanje PAS

Formula za pisanje PAS akronim je sastavljen od sljedećih riječi:

Problem (Problem)

Agitation (Naglašavanje važnosti problema)

Solution (Rješenje)

Dakle, veoma jednostavna formula za pisanje. Prvo se istakne problem, zatim se naglasi koliko je problem ozbiljan ako ostane problem te na kraju se predstavi rješenje, a rješenje je vaš proizvod ili usluga.

Slijedi primjer.

Formula za pisanje PAS, primjer

Problem (Problem) – Kuhinja vam je puna žohara?

Agitation (Važnost problema) – Osim što su neugodni za vidjeti, žohari zagađuju površine i hranu u vašoj kuhinji te mogu izazvati razne zarazne bolesti. Također, ako se problem sa žoharima ne riješi kroz nekoliko dana nakon pojavljivanja, velika je mogućnost da će se broj žohara u vašoj kuhinji upeterostručiti u jako kratkom vremenskom razdoblju.

Solution (Rješenje problema) – Potražite na vrijeme naše novo sredstvo XY koje učinkovito rješava kuhinjske nametnike, a vama osigurava nesmetano uživanje u pripravljanju kuharskih specijaliteta s kojima ćete oduševiti vaše goste.

Za kraj

Nadam se da će vam ove formule za pisanje i primjeri koje sam predstavio pomoći u osmišljavanju sadržaja za društvene mreže.

Naravno, vođenje društvenih mreža možete prepustiti profesionalcima iz digitalne agencije Lilium koji će za vas odraditi vrhunski posao i podignuti vam angažiranost i relevantnost vaših poslovnih profila na društvenim mrežama.

Do sljedećeg teksta,

Facebook Comments

Sharing is caring!